få timer med børnene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
17 svar
10 synes godt om
4. april 2013

LilleChelle

Hvordan har i det med at være på arbejde til ud på eftermiddagen,  hente børnene og kun have et par timer sammen med dem, hvor der både skal laves mad og andre gøremål. 

Jeg har det virkelig svært med at bassens far først er hjemme omkring 16.30,  der skal bassen sove og vågner så efter 1 time til halvanden. Og er så oppe 2-3 timer inden vi går i seng. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Loa

Tja det er ikke det sjoveste i verden, men umiddelbart sådan det bliver nødt til at være...
Må jo bare få noget godt og dejligt ud af den tid man så har med dem inden de skal sove igen...

Anmeld

4. april 2013

De3Guldklumper

LilleChelle skriver:

Hvordan har i det med at være på arbejde til ud på eftermiddagen,  hente børnene og kun have et par timer sammen med dem, hvor der både skal laves mad og andre gøremål. 

Jeg har det virkelig svært med at bassens far først er hjemme omkring 16.30,  der skal bassen sove og vågner så efter 1 time til halvanden. Og er så oppe 2-3 timer inden vi går i seng. 

Det er sådan det er - og når det ikke kan være anderledes så gider vi ikke bruge krudt på at have dårlig samvittighed. Men så hygger vi ekstra meget i weekenderne

Er er ungerne afsted i institution fra 7-17 hele ugen undtagen fredag der bliver de hentet kl 15. Sådan er det når vi begge er fuldtidsarbejdende og pendlere.

Anmeld

4. april 2013

Clisolka

Pylle3 skriver:

Det er sådan det er - og når det ikke kan være anderledes så gider vi ikke bruge krudt på at have dårlig samvittighed. Men så hygger vi ekstra meget i weekenderne

Er er ungerne afsted i institution fra 7-17 hele ugen undtagen fredag der bliver de hentet kl 15. Sådan er det når vi begge er fuldtidsarbejdende og pendlere.

Sådan er det også her - fuldtidsarbejdende og pendler for mit vedkommende  Fader står for aflevering og hentning, jeg har også lært at lægge den dårlige samvittighed væk 

Anmeld

4. april 2013

MorDk

Jeg ser IKKE frem til det. Jeg kan huske jeg nogengange græd på vej til arbejde fordi jeg savnede min søn og jeg vidste jeg først ville se ham igen 8 timer efter + kun i 2½ time... for så skulle han jo i seng...  Men sådan er livet desværre når man skal arbejde og jeg "bander" det langt væk.

Anmeld

4. april 2013

Lise

Det har jeg det fint med

Anmeld

4. april 2013

Mettefpigen

Sådan er det at være forældre ;-)

Anmeld

4. april 2013

Victoriasmor88

Om det er fedt kun at have få timer sammen med sine børn i hverdagen? NEJ bestemt ikke !! Men når det så er sagt så elsker jeg mit arbejde og jeg arbejder ikke blot for at brødføde min familie, men også for at kunne betale til samfundet, så mig og min familie b.la. kan komme gratis til læge, og alle de andre ydelser som vi i Danmark sørger for at alle har ret til, som f.eks økonomisk hjælp til barnløse.

Jeg er taknemmelig for disse muligheder, så jeg gider ikke bruge tiden på brok, men vil istedet hellere tænke på den dejlige tid jeg rent faktisk har sammen med min familie. 

Anmeld

4. april 2013

roenlund

Min mand er først hjemme 18.30, sådan er det bare det er ikke lige at finde et andet job, gid det var... vi hygger bare det ekstra i weekenden...

Jeg ved det nogengange har været meget svært fordi drengen afviser ham fordi han er så lidt hjemme... 

Anmeld

5. april 2013

Ellie79

LilleChelle skriver:

I starten var det hårdt, savnede dem. Men nu er det bare rutine og de elsker jo at komme afsted. Jeg elsker mit arbejde og tænker egentlig ikke på mine børn mens jeg er der.

Tilgengæld er det fedt at holde ferie/weekend og have råd til at give og gøre sjove og spændende ting med sine børn. Have råd til spontant at tage ud og spise. Så yde for at nyde med ungerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.