Far sigtet for uagtsomt manddrab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.379 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra avisen.dk

En mand glemte i går sit barn i bilen. Den lille pige døde siden af dehydrering. Nu sigtes faderen for at have forvoldt sin datters død.

Far sigtet for uagtsomt manddrab Et lille barns tragiske død i går eftermiddags får nu konsekvenser.

En 29-årig mand er sigtet for uagtsomt manddrab, da han i går efterlod sin etårige datter i en varm bil i flere timer.

Manden, der var på vej på arbejde i Lyngby, havde tilsyneladende glemt alt om, at han havde sin etårige datter siddende på bagsædet og satte hende aldrig af hos dagplejeren, som han skulle.

I stedet kørte han på arbejde og lod pigen sidde på bagsædet indtil moderen om eftermiddagen slog alarm.

Men der var det for sent. Datteren var død af dehydrering.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Mira0911

Jeg synes virkelig ikk man kan glemme at man har et barn på bagsædet...

Anmeld

27. juni 2009

Betina88

Jeg synes det er fint , at han blev dømt for manddrab .. Man ka' slet ikk' glemme ens eget barn på bagsædet ..

Anmeld

27. juni 2009

Honningblomst

Vores love kan jo ikke bare ændres som det nu passer ind...jeg er stadig berørt af det og kan se den lille pige for mig, kæmpe for sit liv...havde jeg været forældre og skyld i min barns frygtelige død, så havde jeg taget billetten...jeg havde ikke kunne leve med det...aldrig

Anmeld

27. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Eva skriver:

Vores love kan jo ikke bare ændres som det nu passer ind...jeg er stadig berørt af det og kan se den lille pige for mig, kæmpe for sit liv...havde jeg været forældre og skyld i min barns frygtelige død, så havde jeg taget billetten...jeg havde ikke kunne leve med det...aldrig

jeg er totalt enig...
jeg ville heller ikke kunne leve med det....

Anmeld

27. juni 2009

Honningblomst

karina22 skriver:

jeg er totalt enig...

Nej vel...jeg kan slet ikke slippe det...det må virkelig gøre at vi alle holder øje med biler og er der børn i, så må man sgu smadre en rude...stakkels barn....

Anmeld

27. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Eva skriver:

Nej vel...jeg kan slet ikke slippe det...det må virkelig gøre at vi alle holder øje med biler og er der børn i, så må man sgu smadre en rude...stakkels barn....

ja det må vi... tror jeg kommer til at kigge meget ind i biler fremover... hvor er det forfærdeligt nogen kan glemme sine børn..

Anmeld

27. juni 2009

A.

karina22 skriver:

jeg er totalt enig...

er enig med jer

Anmeld

27. juni 2009

Bondepigen

karina22 skriver:

jeg er totalt enig...

Jeg ville absolut heller ikke kunne leve med det. Det må være så forfærdeligt for moderen...og faderen (hvis han virkelig glemte hende).

Jeg kan slet ikke slippe det her. Jeg tænker på det dag og nat og bliver ved med at se det for mig, og så får jeg bare sådan en kvalme og trang til at kaste op. Jeg kan slet ikke tage det!!

DET ER SÅ FRYGTELIGT!!!!

Anmeld

27. juni 2009

Vinker

Ville man nogensinde kunne tilgive sin mand for at have glemt datteren i bilen? Man kan til nød lære at leve med det, men tror ALDRIG man kan tilgive ham for det!

Åh det er skrækkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.