??? Ang tyk sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

L&V

StineW79 skriver:

Hi er der ik lige en eller anden som ka svare mig på om det er meningen at en tyk sengerand, ska stå ovenpå madressen i tremmen sengen? Eller om den ska stå ned omkring madressen i tremmesengen??

Købte for noget tid siden en lækker tyk sengerand, til når alberte ska over i tremmesengen, og nu er vi så ved at gøre den klar til hende. Problemtet er så bare, at stå sengeranden ovenpå madressen, løfter alberte rundt med den. Prøver vi at sidde den ned rundt om madressen, er der faktisk ik plads til madressen.

What to dó?? Min tålmodighed er i hvert fald opbrugt lige nu!  Vh stine

Lauras står oven på. I starten flyttede hun os rundt på den men efterhånden var det ikke så spændende mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

jeg tror du skal se tiden an, for den er jo ny og spænde

Tænkte også bare at den var så fin og praktisk. Havde tit sagt da thea var baby, at jeg godt ku tænke mig en tyk sengerand, fordi hun i søvne goingede hovedet i tremmerne og vågnede osv. Vh stine

Anmeld

4. april 2013

B&J

StineW79 skriver:

Tænkte også bare at den var så fin og praktisk. Havde tit sagt da thea var baby, at jeg godt ku tænke mig en tyk sengerand, fordi hun i søvne goingede hovedet i tremmerne og vågnede osv. Vh stine

jeg må indrømme jeg havde aldrig kunne undvære vores tykke sengerand den var guld her hjemme

Anmeld

5. april 2013

delimus

Jeg ville nok købe nogle snørebånd og sy på som bændler, så jeg kunne binde den fast, ligesom med de tynde sengerande 

Anmeld

5. april 2013

StineW79

delimus skriver:

Jeg ville nok købe nogle snørebånd og sy på som bændler, så jeg kunne binde den fast, ligesom med de tynde sengerande 

Syntes bare det er træls at sku til at sy i den, når den har været så dyr! Så er det lige før jeg heller vil sælge den igen, også sy nyt betræk til den vi har fra thea. 

Den er halv høj, men ik så tyk, så ka jo evt bare sy et extra lag pladevat i. Jeg må lige se om hun ka lade den tykke være. Gider heller ik til at sy nemlig vh stine

Anmeld

5. april 2013

Nemesis

StineW79 skriver:

Det var det første hun gjorde da hun kom ned i sengen, og syntes bare ik jeg bryder mig om at hun ka trække den hen over sig! 

Ved ik om vi bare ska bruge den tynde vi har fra thea.... Vh stine

hvad med at tage en stofble, rulle sammen diagonalt og med den binde den tykke sengerand fast på midten så den ikke kan flyttes??

Når først det er prøvet og den ikke kan flyttes, så stopper det nok :-D

Anmeld

5. april 2013

StineW79

Nemesis skriver:

hvad med at tage en stofble, rulle sammen diagonalt og med den binde den tykke sengerand fast på midten så den ikke kan flyttes??

Når først det er prøvet og den ikke kan flyttes, så stopper det nok :-D

Now that's good thinking Hansi!! Så ka jeg tage den af igen sener! Og jeg ska heller ik til at sy i den!! Win Win, tak for råd Vh stine

Anmeld

5. april 2013

Skouboe

StineW79 skriver:

Now that's good thinking Hansi!! Så ka jeg tage den af igen sener! Og jeg ska heller ik til at sy i den!! Win Win, tak for råd Vh stine

Ja, mit forslag var noget lignenede Tag 2-3 sikkerhedsnåle og sæt fast udvendigt et godt stykke nede og træk et stykke snor igennem og og bind den fast til tremmerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.