??? Ang tyk sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.405 visninger
17 svar
2 synes godt om
4. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hi er der ik lige en eller anden som ka svare mig på om det er meningen at en tyk sengerand, ska stå ovenpå madressen i tremmen sengen? Eller om den ska stå ned omkring madressen i tremmesengen??

Købte for noget tid siden en lækker tyk sengerand, til når alberte ska over i tremmesengen, og nu er vi så ved at gøre den klar til hende. Problemtet er så bare, at stå sengeranden ovenpå madressen, løfter alberte rundt med den. Prøver vi at sidde den ned rundt om madressen, er der faktisk ik plads til madressen.

What to dó?? Min tålmodighed er i hvert fald opbrugt lige nu!  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

B&J

vi sætter den oven på madressen og daniel flytte også lidt med den men ikke noget der gjorde noget

Anmeld

4. april 2013

StineW79

B&J skriver:

vi sætter den oven på madressen og daniel flytte også lidt med den men ikke noget der gjorde noget

Hun har lige prøvet at ligge med den i 2 min og der løftede hun den helt over på sig! Ved bare at jeg ik får sovet, når jeg ved hun ka få den hen over hovedet!! Vh stine

Anmeld

4. april 2013

Nemesis

ovenpå...her er der ingen af dem der har flyttet rundt på den. De har ovenikøbet brugt den til de faktisk kom ud af tremmesengen.

Anmeld

4. april 2013

B&J

StineW79 skriver:

Hun har lige prøvet at ligge med den i 2 min og der løftede hun den helt over på sig! Ved bare at jeg ik får sovet, når jeg ved hun ka få den hen over hovedet!! Vh stine

jamen når hun kan flytte den jamen så kan hun jo også flytte den tilbage og den kan jo ikke ligge så hun ikke får luft så flytter hun sig, det tænker jeg nu ikke så meget over.... du kan jo evt syg stropper i den

Anmeld

4. april 2013

StineW79

Nemesis skriver:

ovenpå...her er der ingen af dem der har flyttet rundt på den. De har ovenikøbet brugt den til de faktisk kom ud af tremmesengen.

Det var det første hun gjorde da hun kom ned i sengen, og syntes bare ik jeg bryder mig om at hun ka trække den hen over sig! 

Ved ik om vi bare ska bruge den tynde vi har fra thea.... Vh stine

Anmeld

4. april 2013

StineW79

B&J skriver:

jamen når hun kan flytte den jamen så kan hun jo også flytte den tilbage og den kan jo ikke ligge så hun ikke får luft så flytter hun sig, det tænker jeg nu ikke så meget over.... du kan jo evt syg stropper i den

Jamen hvis hun gør det i søvne, er det jo ik sikkert hun ka flytte den! 

Er bare træt af at jeg har købt sådan en dyr sengerand fra sebra, også ska til at sy i den. Det er jo umuligt at finde det perfekte stof machts osv.

Ved ik om jeg beholder den, hvis hun bliver ved med at vælte den ned over sig vh stine

Anmeld

4. april 2013

Janni.

Den skal stå ovenpå madrassen. Silas flyttede også rundt på sin i starten, men fandt hurtigt ud af at det egentlig ikke var så sjovt og stoppede med det igen.
for at Alberte finder ud af det samme.

Anmeld

4. april 2013

StineW79

Janni. skriver:

Den skal stå ovenpå madrassen. Silas flyttede også rundt på sin i starten, men fandt hurtigt ud af at det egentlig ikke var så sjovt og stoppede med det igen.
for at Alberte finder ud af det samme.

Håber jeg godt nok også! For ville være træt at at ha brugt så mange penge, på noget hun så ik ka bruge! Vh stine

Anmeld

4. april 2013

B&J

StineW79 skriver:

Jamen hvis hun gør det i søvne, er det jo ik sikkert hun ka flytte den! 

Er bare træt af at jeg har købt sådan en dyr sengerand fra sebra, også ska til at sy i den. Det er jo umuligt at finde det perfekte stof machts osv.

Ved ik om jeg beholder den, hvis hun bliver ved med at vælte den ned over sig vh stine

jeg tror du skal se tiden an, for den er jo ny og spænde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.