Magnus 1½ år allerede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2013

TrineMine86

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejlig opdate, sikke som tiden går..
Årh stakkel pus med feberkramper. Øv..

Sikke mange dejlige billeder. Han er så smuk, jeres skønne dreng..

Ja det er noget skidt med det feberkrampe, men både mig og hans far havde det som barn så..                                                                  Mange tak søde  Håber det går godt hos jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

Frk-Lotusblomst

TrineMine86 skriver:

Ja det er noget skidt med det feberkrampe, men både mig og hans far havde det som barn så..                                                                  Mange tak søde  Håber det går godt hos jer? 

Ja, okay så er han jo disponibel.

Det går rigtig godt her ved os!! Hun vokser derudaf. Var 10 uger i onsdags, 63 cm og 6400g.. Min store pige. <3 hun er mild og meget nem.. vi er så lykkelige for vores nye tilværelse.

Anmeld

23. april 2013

EKBJ

TrineMine86 skriver:

HOLD NU OP!! på søndag bliver min skønne dreng 1½ år, hvor er tiden forsvundet hen?

Han har en fantastisk dejlig personlighed allerede, han har humor og griner meget, både af sig selv og af os andre

Det har været nogle hårde 1½ år, men det har også været de absolut bedste år i mit liv

Magnus døjer desværre med slemme feberkrampe og vi har for nyligt været indlagt endnu engang - stakkels pus.

Han er en stor og dejlig dreng som måler:

88 cm
14.4 kg

og så (lidt) MANGE billeder fra vores første 1½ år

Skøøn dreng! 

Hvordan er de der håndaftryk lavet? (i billedrammen)

Anmeld

23. april 2013

TrineMine86

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, okay så er han jo disponibel.

Det går rigtig godt her ved os!! Hun vokser derudaf. Var 10 uger i onsdags, 63 cm og 6400g.. Min store pige. <3 hun er mild og meget nem.. vi er så lykkelige for vores nye tilværelse.

Guud er hun allerede 10 uger- tiden render for stærkt  Hvor lyder det fantastisk og sikke en fin hun er  

Anmeld

23. april 2013

TrineMine86

EKBJ skriver:

Skøøn dreng! 

Hvordan er de der håndaftryk lavet? (i billedrammen)

Tak  Det er sådan en pakke man kunne kæve i Bilka hvor det hele var med, det var ganske nemt 

Anmeld

23. april 2013

EKBJ

TrineMine86 skriver:

Tak  Det er sådan en pakke man kunne kæve i Bilka hvor det hele var med, det var ganske nemt 

Ved du om man stadig kan købe det? 

Det ser SUPER godt ud! 

Anmeld

23. april 2013

TrineMine86

EKBJ skriver:

Ved du om man stadig kan købe det? 

Det ser SUPER godt ud! 

Det tror jeg da bestemt man kan 

Anmeld

24. april 2013

Frk-Lotusblomst

TrineMine86 skriver:

Guud er hun allerede 10 uger- tiden render for stærkt  Hvor lyder det fantastisk og sikke en fin hun er  

Ja, tiden går sindsygt stærkt.
Mange tak søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.