Magnus 1½ år allerede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
17 svar
6 synes godt om
4. april 2013

TrineMine86

HOLD NU OP!! på søndag bliver min skønne dreng 1½ år, hvor er tiden forsvundet hen?

Han har en fantastisk dejlig personlighed allerede, han har humor og griner meget, både af sig selv og af os andre

Det har været nogle hårde 1½ år, men det har også været de absolut bedste år i mit liv

Magnus døjer desværre med slemme feberkrampe og vi har for nyligt været indlagt endnu engang - stakkels pus.

Han er en stor og dejlig dreng som måler:

88 cm
14.4 kg

og så (lidt) MANGE billeder fra vores første 1½ år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Nuser

Sikke en masse dejlige billeder :-) Hvor ser han skøn ud :-)

Anmeld

4. april 2013

Mother-love

TrineMine86 skriver:

HOLD NU OP!! på søndag bliver min skønne dreng 1½ år, hvor er tiden forsvundet hen?

Han har en fantastisk dejlig personlighed allerede, han har humor og griner meget, både af sig selv og af os andre

Det har været nogle hårde 1½ år, men det har også været de absolut bedste år i mit liv

Magnus døjer desværre med slemme feberkrampe og vi har for nyligt været indlagt endnu engang - stakkels pus.

88 cm
14.4 kg

Ja tiden render alt for stærkt når man får børn.
Feberkramperne kender jeg alt for godt, det er ca. 3 uger siden Isabella gik i feberkramper 2 gange på en uge. Selvom man fra gang til gang er mere fattet i situationen så er det lige skræmmende hver gang.

Men hvor er han dog kær. Er vild med billedet hvor han sidder med en pige

Anmeld

9. april 2013

TrineMine86

Nuser skriver:

Sikke en masse dejlige billeder :-) Hvor ser han skøn ud :-)

Mange tak, han er også super skøn 

Anmeld

9. april 2013

Stina85

TrineMine86 skriver:

88 cm
14.4 kg

Må jeg spørge hvem i har fået til at tage billeder, da han var helt ny? Rigtig sødt billed 

Anmeld

9. april 2013

TrineMine86

Stina85 skriver:

Må jeg spørge hvem i har fået til at tage billeder, da han var helt ny? Rigtig sødt billed 

Tak for det  Alle "fotograf" billederne er taget som månedsfoto hos en fotograf i Viborg der hed Jakob Rex. Han tager gode billeder og det er billigt, men efter min mening ikke ret god service.. 

Anmeld

9. april 2013

Lotus86

Hvor er det bare nogle kanon gode billeder, han har virkelig nogle super udtryk

Anmeld

9. april 2013

Frk-Lotusblomst

Dejlig opdate, sikke som tiden går..
Årh stakkel pus med feberkramper. Øv..

Sikke mange dejlige billeder. Han er så smuk, jeres skønne dreng..

Anmeld

10. april 2013

TrineMine86

michelledam skriver:

Ja tiden render alt for stærkt når man får børn.
Feberkramperne kender jeg alt for godt, det er ca. 3 uger siden Isabella gik i feberkramper 2 gange på en uge. Selvom man fra gang til gang er mere fattet i situationen så er det lige skræmmende hver gang.

Men hvor er han dog kær. Er vild med billedet hvor han sidder med en pige

Føj 2 gange feberkrampe på en uge, stakkels lille pige  Jeg ser kramper hver evig eneste dag på mit arbejde, men det er bare noget helt andet at se sit eget barn krampe og se at stesolid ikke virker..  håber snart de vokser fra det  Ja det billede elsker jeg også bare, det er Magnus og hans 4 dage ældre kusine 

Anmeld

15. april 2013

TrineMine86

Lotus86 skriver:

Hvor er det bare nogle kanon gode billeder, han har virkelig nogle super udtryk

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.