Skole opgaver til børn - HVOR finder man dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

RGN

Profilbillede for RGN
bøllen skriver:

God ide  men hvor filan finder jeg en passende tekst ?

Er ikke helt så kreativ på det område

Tag på biblioteket og spørg efter Dingo bøger eller andre egnede frilæsningsbøger til børn. De kunne evt også bruges til diktat.

Dejligt med arrangagerede forældre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Mami_Ravn

bøllen skriver:

5 klasse trin 11 år

Så ville jeg tage uddrag af gummi tarzan eller andre Ole Lund bøger, selv skrive en tekst, den lille Ole sangen, uddrag af hc Andersen etc. Hvis de har en danskbog med hjem så udvælg en tekst derfra

håber det kan bruges (så er jeg også lidt nyttig på trods af at jeg er lock outet )

Anmeld

3. april 2013

bøllen

Joerse skriver:

Prøv www.gratisskole.dk der er opgaver i alle fag og alle klassetrin

Tak det vil jeg prøve

Anmeld

3. april 2013

bøllen

Tag på biblioteket og spørg efter Dingo bøger eller andre egnede frilæsningsbøger til børn. De kunne evt også bruges til diktat.

Dejligt med arrangagerede forældre.

Åh ja kunne da bare læse en tekst op fra deres bibloteks bøger og sige ord de skal stave..

Flot så langt tænkte jeg så ikke lige..

Ellers går de små hovedet i tomgang- og bliver firkantet af computerspil. Det dur ski ikke

Anmeld

3. april 2013

bøllen

Mami_Ravn skriver:

Så ville jeg tage uddrag af gummi tarzan eller andre Ole Lund bøger, selv skrive en tekst, den lille Ole sangen, uddrag af hc Andersen etc. Hvis de har en danskbog med hjem så udvælg en tekst derfra

håber det kan bruges (så er jeg også lidt nyttig på trods af at jeg er lock outet )

Tænkte ikke lige så langt - Læser da bare op fra deres bibloteks bøger og siger et ord de skal stave. FLOT FLOT

jep jep selv om du vel ikke må arbejde

Anmeld

3. april 2013

Mami_Ravn

bøllen skriver:

Tænkte ikke lige så langt - Læser da bare op fra deres bibloteks bøger og siger et ord de skal stave. FLOT FLOT

jep jep selv om du vel ikke må arbejde

Nej, det må jeg ikke...savner mine unger

men må godt give gode råd

Anmeld

3. april 2013

RGN

Profilbillede for RGN
bøllen skriver:

Åh ja kunne da bare læse en tekst op fra deres bibloteks bøger og sige ord de skal stave..

Flot så langt tænkte jeg så ikke lige..

Ellers går de små hovedet i tomgang- og bliver firkantet af computerspil. Det dur ski ikke

Nej, vi håber undervisningen snart kommer i gang igen.. Til børnenes fordel!!

Anmeld

3. april 2013

JulieE

Hvis I har en Ipad er der flere gode matematik spil til den  Der er bl.a.  det der hedder skole mat, som findes til alle klassetrin 

Anmeld

3. april 2013

Mami_Ravn

RGN skriver:

Nej, vi håber undervisningen snart kommer i gang igen.. Til børnenes fordel!!

Ja tak, fatter slet slet ikk de kan gøre det her mod ungerne!!! Glæder mig til at komme igang igen! Det her har dlf og lærerne jo aldrig været interesseret i

Anmeld

3. april 2013

bøllen

Mami_Ravn skriver:

Kan man virkelig slet ikke finde tekster til print på nettet mon ?

Har en dreng som nok har brugt for at have teksten foran sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.