Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg leder efter skole opgaver drengene kan lave her under Lockout
Har fundet lidt matematik, kryds ord, men ville gerne finde diktat
Men nogen lærer der ved hvor man kan finde dem ( gratis ) og printet ud
( til 5 kl )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøllen skriver: Jeg leder efter skole opgaver drengene kan lave her under Lockout Har fundet lidt matematik, kryds ord, men ville gerne finde diktat Men nogen lærer der ved hvor man kan finde dem ( gratis ) og printet ud ( til 5 kl )
Karla skriver: Nu har jeg ikke selv lige set hvad det er, men hørte i nyhederne i dag, at de har lavet noget der hedder news skole, hvor man kan finde noget materiale
Nu har jeg ikke selv lige set hvad det er, men hørte i nyhederne i dag, at de har lavet noget der hedder news skole, hvor man kan finde noget materiale
Ja TV2 News skole er åbent for alle skoleelever iFb. med Lockouten. Prøv at Google eventuelt - til TS
Ok super - det må jeg lige prøve
har Googlet og Googlet kan ikke ret meget
MortilElias2010 skriver: Ja TV2 News skole er åbent for alle skoleelever iFb. med Lockouten. Prøv at Google eventuelt - til TS
Tak det vil jeg prøve så de små hoveder ikke går helt i tomgang
Det er nemmere at lave sin egen diktat..tag en kort tekst og læs med drengene. Vælg herefter en 8-10 ord (afhængig af alder) skriv teksten på computer uden de ord og print..vupti diktat
Mami_Ravn skriver: Det er nemmere at lave sin egen diktat..tag en kort tekst og læs med drengene. Vælg herefter en 8-10 ord (afhængig af alder) skriv teksten på computer uden de ord og print..vupti diktat
God ide men hvor filan finder jeg en passende tekst ?
Er ikke helt så kreativ på det område
bøllen skriver: God ide men hvor filan finder jeg en passende tekst ? Er ikke helt så kreativ på det område
Hvad alder har drengene?
Mami_Ravn skriver: Hvad alder har drengene?
5 klasse trin 11 år
Prøv www.gratisskole.dk der er opgaver i alle fag og alle klassetrin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128