? Valmed ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

Christina74

Jeg har for 2 dage siden købt nogle valmed æl test i netto.(er godt klar over at G test i det mærke skulle være noget skidt)

Jeg er i gang med 2. cyklus hvor jeg tester for ægløsning og prøver at blive gravid.

Nu er det så jeg syndtes at jeg kan se teststregen (ikke en positiv) på valmed men stadig ikke kan se den på 2 forskellige strimmel test. Forventer ca Æl fredag, altså om 2 dage.

SÅ. . . .  er Valmed bare noget lort, uanset om vi snakker om G eller ÆL test ???????

Kan jeg regne med den er god nok, når den så viser positiv hvis den gør det ????? 

I sidste cyklus fik jeg ikke en bregendne positiv ÆL test på nogle af de 2 typer jeg brugte der. Det var tæt på og så begyndte den at falme igen, selvom jeg testede 3-4 X dagligt lige der omkring. Er dog sikker på jeg havde ÆL smerter døgnet før den næsten positive test.

Lidt roede indlæg men nogle der hved noget ????? 

Se lige en forskel 

2 forskellige test i samme urinprøve 

http://s1000.photobucket.com/user/hyggedyr/media/20130404_091213jpgtaeligt.jpg.html?sort=3&o=0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Kløver

Det har jeg også prøvet, og prøvet flere gange strimmeltesten er positiv og hvor digital er negativ, hvor den digitale altid finder æl frem for strimlerne :/

Anmeld

4. april 2013

Christina74

Sidste cyklus passede ellers fint ud fra den mest tydlige ÆL test jeg tog og til mens, det var så kun alm strimmelteste.

Så min logik siger mig test over en lang periode og regn så ud fra den der er tættest på positiv.

Alternativet må jo være at jeg slet ingen Æl har, men så burde jeg vel heller ikke havde reglmæssig mens ?

Anmeld

4. april 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Christina, nu uden spiral ;-) skriver:

Se lige en forskel 

2 forskellige test i samme urinprøve 

http://s1000.photobucket.com/user/hyggedyr/media/20130404_091213jpgtaeligt.jpg.html?sort=3&o=0

Det er uden betydning,at forskellige mærker test,ikke er lige tydlige,så længe de viser det samme resultat,og i dit tilfælde er de begge negative.

Alle ÆL test måler fra forskellige enheder af,lige som der ikke er lige meget farve i testen,derfor må man aldrig sammenligne 2 mærker ÆL test. 

Anmeld

4. april 2013

Christina74

Mor_til_2_unger skriver:

Det er uden betydning,at forskellige mærker test,ikke er lige tydlige,så længe de viser det samme resultat,og i dit tilfælde er de begge negative.

Alle ÆL test måler fra forskellige enheder af,lige som der ikke er lige meget farve i testen,derfor må man aldrig sammenligne 2 mærker ÆL test. 

Det er jeg godt klar over, men syndtes stadig det er sjovt at forskellige mærker giver så stor forskel. 

For øvrigt så er jeg temlig sikker på jeg har lavet en positiv ÆL test inden for tid, for 1-2 timer siden så nu skal de andre bare følge med  før jeg tror på den.

Godt man har en del på lager 

photo 2013-04-04145911.png

Anmeld

4. april 2013

Christina74

Nogle der er i tvivl ???

Denne er lige taget ! Så 2 ud af 3 der har vist positiv i løbet af dagen i dag :-) Det tager jeg for gode vare.

Clear blue ÆL må komme på tale, hvis test igen bliver positiv efter denne omgang er aftaget.

photo 20130404_154235.jpg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.