? Valmed ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.578 visninger
15 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2013

Christina74

Jeg har for 2 dage siden købt nogle valmed æl test i netto.(er godt klar over at G test i det mærke skulle være noget skidt)

Jeg er i gang med 2. cyklus hvor jeg tester for ægløsning og prøver at blive gravid.

Nu er det så jeg syndtes at jeg kan se teststregen (ikke en positiv) på valmed men stadig ikke kan se den på 2 forskellige strimmel test. Forventer ca Æl fredag, altså om 2 dage.

SÅ. . . .  er Valmed bare noget lort, uanset om vi snakker om G eller ÆL test ???????

Kan jeg regne med den er god nok, når den så viser positiv hvis den gør det ????? 

I sidste cyklus fik jeg ikke en bregendne positiv ÆL test på nogle af de 2 typer jeg brugte der. Det var tæt på og så begyndte den at falme igen, selvom jeg testede 3-4 X dagligt lige der omkring. Er dog sikker på jeg havde ÆL smerter døgnet før den næsten positive test.

Lidt roede indlæg men nogle der hved noget ????? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

CH2012

Christina, nu uden spiral ;-) skriver:

Jeg har for 2 dage siden købt nogle valmed æl test i netto.(er godt klar over at G test i det mærke skulle være noget skidt)

Jeg er i gang med 2. cyklus hvor jeg tester for ægløsning og prøver at blive gravid.

Nu er det så jeg syndtes at jeg kan se teststregen (ikke en positiv) på valmed men stadig ikke kan se den på 2 forskellige strimmel test. Forventer ca Æl fredag, altså om 2 dage.

SÅ. . . .  er Valmed bare noget lort, uanset om vi snakker om G eller ÆL test ???????

Kan jeg regne med den er god nok, når den så viser positiv hvis den gør det ????? 

I sidste cyklus fik jeg ikke en bregendne positiv ÆL test på nogle af de 2 typer jeg brugte der. Det var tæt på og så begyndte den at falme igen, selvom jeg testede 3-4 X dagligt lige der omkring. Er dog sikker på jeg havde ÆL smerter døgnet før den næsten positive test.

Jeg ved desværre ikk nok om alt det der - jeg bruger ikk selv teste. Men jeg ville bare lige give et  og masser af  

Anmeld

3. april 2013

Christina74

CH2012 skriver:

Jeg ved desværre ikk nok om alt det der - jeg bruger ikk selv teste. Men jeg ville bare lige give et  og masser af  

Ihe. .   Hvor er du sød   

Vi har brug for alt det baby støv vi kan få 

Anmeld

3. april 2013

Frk. Himmelblå

De er noget crap de strimmel æl-teste.

Til gengæld holder clearblues dyre. - Ja, det er mange penge, men til gegæld er produktet i orden!

for at det snart lykkes.

Anmeld

3. april 2013

Christina74

Frk. Himmelblå skriver:

Til gengæld holder clearblues dyre. - Ja, det er mange penge, men til gegæld er produktet i orden!

for at det snart lykkes.

Det er ikke strimlerne men penne i mærket valmed. Og så 2 forskellige strimmel teste. 

Anmeld

3. april 2013

Kløver

Jeg synes faktisk valmed testene er super gode hvid de aflæses indenfor tid og rigtigt. Tester dog altid bekræftigelse med cb digital

Synes også al ser fine ud, selv lige ved at prøve dem, bruger dog digitale sammen med, da jeg håber de kan give mig svar om jeg kan bruge strimmel testene og ikke kun digital

Anmeld

3. april 2013

Kløver

Det er ikke strimlerne men penne i mærket valmed. Og så 2 forskellige strimmel teste. 

Jeg kalder alle teste som ikke er digital da det for mig er det samme, rå eller plastik indpakket udgave

Anmeld

3. april 2013

Kløver

Frk. Himmelblå skriver:

for at det snart lykkes.

Jeg har også supergod erfaring med digitale æl teste fra cb og bruger også deres digitale g-test hvis jeg er i tvivl om resultatet

Anmeld

3. april 2013

Rockertand

Det er også strimmelteste, det gør ingen forskel, at producenten har puttet plastik udenom nogle af dem

Anmeld

3. april 2013

Kløver

Rockertand skriver:

Det er også strimmelteste, det gør ingen forskel, at producenten har puttet plastik udenom nogle af dem

Jeg prøvede at søge hjælp på apoteket men ikke engang de kunne finde ud af at aflæse deres egne teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.