symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Frk.S

Jep.... træthed - ekstrem træthed. Ellers havde jeg menslignende smerter omkring forventet mens. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Mami_Ravn

BigHope13 skriver:

Ja jeg havde en del øget udflåd sådan lidt i tråde havde haft nøjagtigt samme symptomer forige cyklus hvor jeg så begyndte at bløde halvanden døgn efter de indtraf.
så da jeg finde denne gang også gjorde jeg mig klar til det store styrtblod og tog bind på men efter tre dage med menssmerter meget kraftigt og udflåd var læsningen stadig ikke kommet, og så forsvandt det lige så stille igen. To dage efter, 3+4 testede jeg positivt om eftermiddagen først derefter fik jeg ømme bryster og små kvalme

håber den er der for dig, hvor langt ville du være henne nu? Og hvornår testede du negativ

Jeg ville være 4+2 og testede negativ tirsdag morgen.. Men ved jo som sagt ikke om jeg har en cyklus på 28 dage eller mere, 28 dage havde givet mig første mens dag den 1 april... Udflådet er også aftaget en smule nu... 

Kan man risikere at springe en cyklus over når man liner stoppet på p-piller

Anmeld

4. april 2013

BigHope13

Mami_Ravn skriver:

Jeg ville være 4+2 og testede negativ tirsdag morgen.. Men ved jo som sagt ikke om jeg har en cyklus på 28 dage eller mere, 28 dage havde givet mig første mens dag den 1 april... Udflådet er også aftaget en smule nu... 

Kan man risikere at springe en cyklus over når man liner stoppet på p-piller

Okay der ikke så meget at gøre end at vente,
og ja desværre kan ens cyklus godt være meget ustabil efter p pille stop.
Nu har jeg så noget der hedder pco men jeg fik ikke min menstruation i 8 mdr efter jeg var stoppet med pillerne. Så giv det lidt tid.

Anmeld

4. april 2013

Mami_Ravn

BigHope13 skriver:

Okay der ikke så meget at gøre end at vente,
og ja desværre kan ens cyklus godt være meget ustabil efter p pille stop.
Nu har jeg så noget der hedder pco men jeg fik ikke min menstruation i 8 mdr efter jeg var stoppet med pillerne. Så giv det lidt tid.

Okay, jeg tænker også jeg først tester mandsg d 8, så er jeg et stykke over de to datoer 

tak for hurtigt svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.