symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilke symptomer havde i mellem jeres ægløsning indtil forventet mens dag ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

932 visninger
13 svar
2 synes godt om
3. april 2013

Anonym trådstarter

er anonym, da det er lidt hemmelig at vi gerne vil have et barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Viventerjer

Du mangler øget madlyst Og lyst til bestemte madvarer.. Det var fx. Et af de symptomer som jeg oplevede lige inden jeg skulle testes

God vind

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hmm havde lavet flere muligheder, ved ikk hvorfor de ikk kom med?

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

Viventerjer skriver:

Du mangler øget madlyst Og lyst til bestemte madvarer.. Det var fx. Et af de symptomer som jeg oplevede lige inden jeg skulle testes

God vind

ja havde nemlig lavet mange flere valgmuligheder... ved ikk hvor de blev af? hmm! hvor langt var du henne da du testede positivt?

Anmeld

3. april 2013

BigHope13

Jeg oplevede menssmerter ca 5-6dage før forventet mens.

Anmeld

3. april 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

ja havde nemlig lavet mange flere valgmuligheder... ved ikk hvor de blev af? hmm! hvor langt var du henne da du testede positivt?

Jeg har været i behandling, så fik taget blodprøve 4+0 stykker

Anmeld

3. april 2013

Mami_Ravn

BigHope13 skriver:

Jeg oplevede menssmerter ca 5-6dage før forventet mens.

Da du oplevede de smerter oplevede du så samtidig udflåd som når man skal til at have mens? 

Havde sidste første mens dag den 5 marts gås regner med den skal ligge mellem den 1 og 5 april, Har nu haft sygt ømme brystvorter to uger og det har så udviklet sig til ømme bryster når man trykker. har som sagt menssmerter om aftenen og en frygtelig masse luft i maven...satser ikk på at teste før mandag da jeg allerede har haft en negativ test. 

Er selvfølgelig lidt svært at regne på det da jeg endnu ikk kender min cyklus da det kun er en måned siden jeg stoppede på p-piler 

Anmeld

3. april 2013

Rødhætte

Ca en uge før fik jeg ømme bryster og en utrolig træng til salt..

Anmeld

3. april 2013

BigHope13

Mami_Ravn skriver:

Da du oplevede de smerter oplevede du så samtidig udflåd som når man skal til at have mens? 

Havde sidste første mens dag den 5 marts gås regner med den skal ligge mellem den 1 og 5 april, Har nu haft sygt ømme brystvorter to uger og det har så udviklet sig til ømme bryster når man trykker. har som sagt menssmerter om aftenen og en frygtelig masse luft i maven...satser ikk på at teste før mandag da jeg allerede har haft en negativ test. 

Er selvfølgelig lidt svært at regne på det da jeg endnu ikk kender min cyklus da det kun er en måned siden jeg stoppede på p-piler 

Ja jeg havde en del øget udflåd sådan lidt i tråde havde haft nøjagtigt samme symptomer forige cyklus hvor jeg så begyndte at bløde halvanden døgn efter de indtraf.
så da jeg finde denne gang også gjorde jeg mig klar til det store styrtblod og tog bind på men efter tre dage med menssmerter meget kraftigt og udflåd var læsningen stadig ikke kommet, og så forsvandt det lige så stille igen. To dage efter, 3+4 testede jeg positivt om eftermiddagen først derefter fik jeg ømme bryster og små kvalme

håber den er der for dig, hvor langt ville du være henne nu? Og hvornår testede du negativ

Anmeld

3. april 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Du mangler træthed. Som i søvngænger træt. Jeg havde ikke andre symptomer andet end jeg var på det grovest træt. Jeg troede vitterligt jeg skulle til at være syg. En held uge op til forventet mens var jeg som søvngænger igennem hele dagen uanset hvor meget jeg sov så følte jeg slet ikke jeg havde sovet i 14 dage hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.