Ligheder mellem søskende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

MorDk

Tulle28 skriver:

He he, ja HELT samme far

Det er sjovt at der kan være SÅ stor foreskel ikk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Tulle28

MorDk skriver:

Det er sjovt at der kan være SÅ stor foreskel ikk?

Jo helt vildt Men også lidt rart, jeg frygtede lidt nr. 2 ville blive ligeså stor en mundfuld som nr. 1 og ja, man VED jo ikke om hun ændrer sig radikalt, men jeg tror nu, at jeg denne gang har fået et mig et nemt barn. Hurra!

Anmeld

3. april 2013

Fine_007

Tulle28 skriver:

Indtil videre ikke så meget, udover at være helt vilde med hinanden
Storesøster er lyshåret med blå øjne og med et stort temperament, lillesøster er mørkhåret med brune øjne og blid som et lam Storesøster sov og sov da hun var baby, lillesøster spilder ikke tiden i løbet af dagen på sådan noget pjat Storesøster var et lille nips, lillesøster er en ordentlig basse (som 6 mdr allerede større end storesøster da hun var 1 år)

Det bliver sjovt at se om det ændrer sig

Ej, hvor pudsigt.. det lyder fuldstændig som min lillesøster og jeg! Både udseende - og personlighed mæssigt
Vi er ikke kommet til at ligne hinanden mere med årene, tilgengæld elsker vi hinanden meget højt

Anmeld

3. april 2013

Tulle28

Fine_007 skriver:

Ej, hvor pudsigt.. det lyder fuldstændig som min lillesøster og jeg! Både udseende - og personlighed mæssigt
Vi er ikke kommet til at ligne hinanden mere med årene, tilgengæld elsker vi hinanden meget højt

Åh det er jo sød musik i mine ører Altså at I elsker hinanden højt

Anmeld

3. april 2013

MorDk

Tulle28 skriver:

Jo helt vildt Men også lidt rart, jeg frygtede lidt nr. 2 ville blive ligeså stor en mundfuld som nr. 1 og ja, man VED jo ikke om hun ændrer sig radikalt, men jeg tror nu, at jeg denne gang har fået et mig et nemt barn. Hurra!

Indtil videre har vores datter (nummer 2) været MEGET nemmere end vores søn (nummer 1) ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.