Ligheder mellem søskende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
14 svar
7 synes godt om
2. april 2013

MorDk

Jeg sys det er så vildt så meget mine unger minder om hinanden på mange områder. De har begge noget med deres hænder når De skal sove. De bevæger dem på akkurat samme måde. Ser så sødt ud.

Hvilke ligheder har jeres unger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Humm ind i mellem tænker jeg at alberte ligner thea rigtig meget som baby, når hun smiler på en bestemt måde. De ligner hinanden på deres gode tempreman, men er alligevel så forskellige som nat og dag. Endelig meget dejligt! Vh stine

Anmeld

3. april 2013

Koen.

Udseende mæssigt ligner de hinanden som to dråber vand, og ellers er det faktisk to vidt forskellige børn

Anmeld

3. april 2013

MorDk

Victor og Freya er også meget forskellige... men hold op hvor de minder om hinanden i bevægelse, og udtryk ♥

Anmeld

3. april 2013

Ellie79

MorDk skriver:

Jeg sys det er så vildt så meget mine unger minder om hinanden på mange områder. De har begge noget med deres hænder når De skal sove. De bevæger dem på akkurat samme måde. Ser så sødt ud.

Hvilke ligheder har jeres unger?

Mine børn er godt nok forskellige. Men der er små ting i hverdagen hvor man lige stopper og tænker, hold da op!

Tilgengæld siger mine forældre min søn ligner mig på en prik rent væremæssigt, mange af de ting han gør griner de af og siger, det er præsis ligesom dig da du havde den alder. 

Anmeld

3. april 2013

Tulle28

Indtil videre ikke så meget, udover at være helt vilde med hinanden
Storesøster er lyshåret med blå øjne og med et stort temperament, lillesøster er mørkhåret med brune øjne og blid som et lam Storesøster sov og sov da hun var baby, lillesøster spilder ikke tiden i løbet af dagen på sådan noget pjat Storesøster var et lille nips, lillesøster er en ordentlig basse (som 6 mdr allerede større end storesøster da hun var 1 år)

Det bliver sjovt at se om det ændrer sig

Anmeld

3. april 2013

MorDk

Tulle28 skriver:

Indtil videre ikke så meget, udover at være helt vilde med hinanden
Storesøster er lyshåret med blå øjne og med et stort temperament, lillesøster er mørkhåret med brune øjne og blid som et lam Storesøster sov og sov da hun var baby, lillesøster spilder ikke tiden i løbet af dagen på sådan noget pjat Storesøster var et lille nips, lillesøster er en ordentlig basse (som 6 mdr allerede større end storesøster da hun var 1 år)

Det bliver sjovt at se om det ændrer sig

Wauw! Vildt at der er SÅ stor foreskel. Må jeg spørge om noget lidt personligt?

Anmeld

3. april 2013

Tulle28

MorDk skriver:

Wauw! Vildt at der er SÅ stor foreskel. Må jeg spørge om noget lidt personligt?

Ja da

Anmeld

3. april 2013

MorDk

Tulle28 skriver:

Ja da

Har De samme far?

Anmeld

3. april 2013

Tulle28

MorDk skriver:

Har De samme far?

He he, ja HELT samme far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.