Når barnet slår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Faith

dorthemus skriver:

Hvor er I heldige Runa reagerer så meget i øjeblikket, vil bestemme alt herhjemme og slår og råber meget det er lidt anstrengende

3 års alderen er skøøøøøøøn!. Vi har virkelig lagt mærke til at deres støjniveau er steget markant efter de er startet i børnehaven. De der høje, skingre stemmer går gennem marv og ben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

dorthemus

Faith skriver:

3 års alderen er skøøøøøøøn!. Vi har virkelig lagt mærke til at deres støjniveau er steget markant efter de er startet i børnehaven. De der høje, skingre stemmer går gennem marv og ben

Åh ja...jøsses mand!

Anmeld

2. april 2013

MorDk

Min søn på 2,6 år slår også meget og det er så pisse frutstrerende!! Han sparker også sin lillesøster på 6 mdr. Dér bliver jeg virkelig vred og gal. Det er bare IKKE ok. Jeg tager fat i ham og kigger ham i øjnene og siger MEGET bestemt at DET ville JEG IKKE se.

Føler ofte det er som at tale til en dør!

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Min søn på 2,6 år slår også meget og det er så pisse frutstrerende!! Han sparker også sin lillesøster på 6 mdr. Dér bliver jeg virkelig vred og gal. Det er bare IKKE ok. Jeg tager fat i ham og kigger ham i øjnene og siger MEGET bestemt at DET ville JEG IKKE se.

Føler ofte det er som at tale til en dør!

Her hjælper det bestemt heller ikke, at se ham i øjnene med et bestemt nej, tvært imod, det blirnhan kun mere vred af. Glæder mig til den fase er ovre, men synes den er hård, da jeg sommetider er nødt til at gå, fordi jeg faktisk bliver ked af det, da det går ondt både fyspsykiske moderhjertet.

Anmeld

2. april 2013

MorDk

Anonym skriver:

Her hjælper det bestemt heller ikke, at se ham i øjnene med et bestemt nej, tvært imod, det blirnhan kun mere vred af. Glæder mig til den fase er ovre, men synes den er hård, da jeg sommetider er nødt til at gå, fordi jeg faktisk bliver ked af det, da det går ondt både fyspsykiske moderhjertet.

Føler sgu med dig. Jeg har det på samme måde!

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Føler sgu med dig. Jeg har det på samme måde!

Sikke en gang sludder det sidste jeg havde skrevet  Håber du kunne tyde det alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.