Advarsel . .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

modesty

Bassemor<3 skriver:

Ja det er så det jeg har fået.

Jeg lavede for nogle dage siden denne tråd ( https://www.baby.dk/debat/212831pi9/boern-13-aar/du -ved-vist-ikke-hvordan-det-er-at-have-boern.aspx#G oToMessage)

Jeg forsøgte at holde en ok tone hele vejen igennem, jeg har været inde og læse alle mine kommentarer igen, jeg har læst retningslinierne igen, jeg har forsøgt at se hvorfor det lige er at en eller anden skulle anmelde mig til adm.

Jeg føler at jeg i tråden blev rakket ned på, peget fingre af, negligeret, hånet osv. Det bliver på et tidspunkt for meget, og jeg skriver til en af deltaerne at jeg ikke gider fortsætte da vi ingen vegne kommer.

skriver derefter et svar hvor jeg skriver hvordan jeg føler tråden har drejet total af, og at jeg bliver total misforstået i alt jeg skriver. Skrev fx. at LANGT HEN AF VEJEN havde det noget med end indstilling til tingene at gøre, det blev så til, at hvis man har et svært barn, så skal man bare ændre sin instilling og BUM så er alle problemet løst, når først EN læser den drejning så kører den bare derfra.

Jeg synes ærligt talt det er småligt at anmelde MIG i den tråd, når det rent faktisk var mig der blev stemplet som en mor der ikke varetager mit barns behov. . . og så står der i advarslen at det er fordi jeg blev personlig, hvis ikke man kan se i den tråd at 50% af alle der var med i den var personlige ja så står jeg sgu af.

Er pisse skuffet. .

Jeg vil bare lige for god ordens skyld sige at det ikke er mig der har meldt dig. Og jeg synes heller ikke at noget af det du skrev til mig berettiger en advarsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Laulund87

Jeg så godt din advarsel tidligere i dag og undrede mig meget.. Jeg forstår den slet ikke og synes der er andre der skulle have haft, men ikke fik.

Anmeld

2. april 2013

Bassemor<3

modesty skriver:

Jeg vil bare lige for god ordens skyld sige at det ikke er mig der har meldt dig. Og jeg synes heller ikke at noget af det du skrev til mig berettiger en advarsel.

Jeg har hellet ikke meldt dig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.