Advarsel . .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.526 visninger
12 svar
21 synes godt om
2. april 2013

Bassemor<3

Ja det er så det jeg har fået.

Jeg lavede for nogle dage siden denne tråd (https://www.baby.dk/debat/212831pi9/boern-13-aar/du -ved-vist-ikke-hvordan-det-er-at-have-boern.aspx#G oToMessage)

Jeg forsøgte at holde en ok tone hele vejen igennem, jeg har været inde og læse alle mine kommentarer igen, jeg har læst retningslinierne igen, jeg har forsøgt at se hvorfor det lige er at en eller anden skulle anmelde mig til adm.

Jeg føler at jeg i tråden blev rakket ned på, peget fingre af, negligeret, hånet osv. Det bliver på et tidspunkt for meget, og jeg skriver til en af deltaerne at jeg ikke gider fortsætte da vi ingen vegne kommer.

skriver derefter et svar hvor jeg skriver hvordan jeg føler tråden har drejet total af, og at jeg bliver total misforstået i alt jeg skriver. Skrev fx. at LANGT HEN AF VEJEN havde det noget med end indstilling til tingene at gøre, det blev så til, at hvis man har et svært barn, så skal man bare ændre sin instilling og BUM så er alle problemet løst, når først EN læser den drejning så kører den bare derfra.

Jeg synes ærligt talt det er småligt at anmelde MIG i den tråd, når det rent faktisk var mig der blev stemplet som en mor der ikke varetager mit barns behov. . . og så står der i advarslen at det er fordi jeg blev personlig, hvis ikke man kan se i den tråd at 50% af alle der var med i den var personlige ja så står jeg sgu af.

Er pisse skuffet. .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Karina84

Det er fint at du har den holdning, men jeg synes du skal skrive det til en moderator i stedet. Vi kan jo ikke gøre saa meget, andet end give dig ret eller uret, og det kommer der ikke rigtig noget godt ud af tænker jeg.

Anmeld

2. april 2013

Bassemor<3

Karina84 skriver:

Det er fint at du har den holdning, men jeg synes du skal skrive det til en moderator i stedet. Vi kan jo ikke gøre saa meget, andet end give dig ret eller uret, og det kommer der ikke rigtig noget godt ud af tænker jeg.

Det har jeg skam gjort, til ikke mindre end 2. men der kommer intet svar tilbage.

Anmeld

2. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu har jeg lige læst hele tråden igennem ( alle 12 sider ) og jeg ved næsten ik om jeg tøre blande mig.... Men nu kaster jeg mig ud i det alligevel!!

Jeg forstår godt hva du siger, og jeg ka nok heller ik helt forstå din advarsel. Når det så er sagt, blev tonen da vist lidt hård fra flere sider i den debat!! Vh stine

Anmeld

2. april 2013

Muffin_girl

Jeg vil ikke kommentere på om din tråd gik af sporet osv. Men det var ikke det pæneste sprog der blev holdt i tråden.. 

Udråbstegn, ophidselse osv., hjælper bare ingen. Og jeg siger ikke det kun er dig. Men mange i den tråd kom lidt op og køre. 

Når det gælder ens børn, deres opdragelse, sove mønster osv,. tror jeg at man som mor kan komme let op i det røde felt og føle sig truffet.. 

Så mit råd til dig er: hop og og fald ned på den tråd. !

Selvom nogen er uenig med dig, ja sådan er det bare i debatter.. Sådan vil det altid være ... Og sådan tråde her, hvor du vil have nogle til at give dig ret/uret.. Det gør bare ikke sagen bedre og nemmere.. Det vil også skabe debat.. Så tag de råd i tråden til dig, du kan bruge og ignorer de andre... 

Anmeld

2. april 2013

Frk. Himmelblå

Bassemor<3 skriver:

Ja det er så det jeg har fået.

Jeg lavede for nogle dage siden denne tråd ( https://www.baby.dk/debat/212831pi9/boern-13-aar/du -ved-vist-ikke-hvordan-det-er-at-have-boern.aspx#G oToMessage)

Jeg forsøgte at holde en ok tone hele vejen igennem, jeg har været inde og læse alle mine kommentarer igen, jeg har læst retningslinierne igen, jeg har forsøgt at se hvorfor det lige er at en eller anden skulle anmelde mig til adm.

Jeg føler at jeg i tråden blev rakket ned på, peget fingre af, negligeret, hånet osv. Det bliver på et tidspunkt for meget, og jeg skriver til en af deltaerne at jeg ikke gider fortsætte da vi ingen vegne kommer.

skriver derefter et svar hvor jeg skriver hvordan jeg føler tråden har drejet total af, og at jeg bliver total misforstået i alt jeg skriver. Skrev fx. at LANGT HEN AF VEJEN havde det noget med end indstilling til tingene at gøre, det blev så til, at hvis man har et svært barn, så skal man bare ændre sin instilling og BUM så er alle problemet løst, når først EN læser den drejning så kører den bare derfra.

Jeg synes ærligt talt det er småligt at anmelde MIG i den tråd, når det rent faktisk var mig der blev stemplet som en mor der ikke varetager mit barns behov. . . og så står der i advarslen at det er fordi jeg blev personlig, hvis ikke man kan se i den tråd at 50% af alle der var med i den var personlige ja så står jeg sgu af.

Er pisse skuffet. .

Din advarsel vækker godt nok stor undren hos mig 

Jeg deltog i tråden, og jeg opfattede ikke dig som personlig og usaglig. Jeg synes, du gik efter bolden.

Men det var et meget følsom emne, og derfor blev flere stødt og følte sig sårede. Men ærligt talt, så mener jeg ikke, du skal klandres for det så længe du selv har argumenteret fornuftigt. Og talt pænt og taget dig tid til at motivere dine holdninger.

Jeg synes, den tråd tog en meget sær drejning. Og folk blev meget hurtigt meget defensive og læste noget, der ikke var blevet skrevet...

Jeg synes, de der advarsler skal bruges med større omhu.. Siden her lever jo blandt andet af gode diskussioner, så dur det ikke at slå ned alene på baggrund af uenighed..

Jeg forstår nu stadig godt din baggrund for at oprette tråden..

Anmeld

2. april 2013

mariamiss6

Jeg kan se at et par stykker mere i den samme tråd også har fået advarsler.

Jeg ved ikke om det er sket efter du postede denne her tråd, men jeg ville lige gøre opmærksom på det, så du ikke føler det kun er dig der har fået en advarsel

Anmeld

2. april 2013

Tvillingemor80

Jeg blander mig ellers aldrig i fnidder.. MEN jeg synes godt nok der er nogle der kommer med nogle grimme svar til dig (som i virkelig grimme).. Synes du holder den rimelig pæn (tonen).. Selvom jeg ikke er enig i dine argumenter (i debatten), synes jeg ikke det er dig der går over stregen her..

Anmeld

2. april 2013

Bassemor<3

Jeg ved godt jeg selv var på grænsen og det var også derfor jeg stoppede med at kommenterer. Men ligefrem grov overtrædelse af retningslinjerne står jeg ret iforstående over for. Jeg håber adm. Svarer mig tilbage.

Anmeld

2. april 2013

MorDk

Nu har jeg ikke læst tråden, men BEEN THERE!! Kender godt følelsen af at føle sig "uretfærdigt behandlet"

Nogen gange kan man undre sig over de der "advarsler"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.