Øv øv, laver ikke andet end og græde og græde og græde
faren til barnet og jeg er gået fra hinanden, han siger han gerne vil være en del af det hele, men hvordan skal jeg kunne komme over ham, når jeg skal se ham
er bange for han pludselig dukker op, og jeg derfor vil have endnu mere svært ved at komme over ham.. Græder hele tiden og syntes bare det hele er uretfærdigt...har slet ikke lyst til at lave noget..er bare rigtig kedafdet, tænker kun på hvad han laver og hvorfor han ikke spørger hvordan jeg har det..hører intet fra ham..
Hvad når jeg får en besked håber jeg det er ham, det er det bare ikke, synte godt nok det er svært!
skal jeg dog gøre? 
det er utrolig hårdt lige nu - men tro mig du skal nok komme over på den anden side 
faren til min søn skred for 5mdr siden - det tog mig 4mdr at accepeter at det var SLUT - han kontaket heller ikke mig, jeg græd græd og græd.. MEN så tænkte jeg fadme nej, så fortjener han mig heller ikke ..
med tiden får du os øjene op for at der er en MAND der vil dig, som du er og ikke kun din eks.
du må endelig ikke skrive eller græde foran ham, for så bliver han mere kold, idet han så ved at du savner ham og vil ham (kan du følge mig?)
Jeg er langt om længe bleven glad og lykkeligt, set i bakspejlet var det, det rigtige han gjorde *han var ærlig* ..
NU skal du gøre en masse ting for dig selv, forkæle dig selv - dyrk venner og veninder osv osv .. 
Anmeld