Gravid og kærestesorger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.441 visninger
14 svar
5 synes godt om
2. april 2013

Anonym trådstarter

Øv øv, laver ikke andet end og græde og græde og græde faren til barnet og jeg er gået fra hinanden, han siger han gerne vil være en del af det hele, men hvordan skal jeg kunne komme over ham, når jeg skal se ham er bange for han pludselig dukker op, og jeg derfor vil have endnu mere svært ved at komme over ham.. Græder hele tiden og syntes bare det hele er uretfærdigt...har slet ikke lyst til at lave noget..er bare rigtig kedafdet, tænker kun på hvad han laver og hvorfor han ikke spørger hvordan jeg har det..hører intet fra ham..
Hvad når jeg får en besked håber jeg det er ham, det er det bare ikke, synte godt nok det er svært!
skal jeg dog gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Øv øv, laver ikke andet end og græde og græde og græde faren til barnet og jeg er gået fra hinanden, han siger han gerne vil være en del af det hele, men hvordan skal jeg kunne komme over ham, når jeg skal se ham er bange for han pludselig dukker op, og jeg derfor vil have endnu mere svært ved at komme over ham.. Græder hele tiden og syntes bare det hele er uretfærdigt...har slet ikke lyst til at lave noget..er bare rigtig kedafdet, tænker kun på hvad han laver og hvorfor han ikke spørger hvordan jeg har det..hører intet fra ham..
Hvad når jeg får en besked håber jeg det er ham, det er det bare ikke, synte godt nok det er svært!
skal jeg dog gøre?

jeg ved ikke hvad jeg skal komme med af råd,
men kunne ikke forlade tråden uden at give dig en kæmpe krammer
håber du kommer oven på igen snart

Anmeld

2. april 2013

mulle85

først et stort  til dig!

giv dig selv tid til og komme videre ofg vær ked af det, gør noget godt for dig selv, ta ud til en veninde eller noget, men det er aldrig sjovt og blive alene og slet ikke når man oveni købet venter barn med personen!

håber dog han stadig vil være en del af jeres liv, er sikker på du nok skal klare den!

Anmeld

2. april 2013

khaleesi

Først og fremmest: GRÆD UD! kom ud med det hele uanset hvor længe det tager. Få snakket ud om det og undgå at være for meget alene for så har man en tendens til at tænke for meget.

Kom ud og oplev noget, vær sammen med familien, shop babyting og måske begrave dig i tv serier eller bøger for at slippe lidt væk fra tankerne når du er hjemme.

Uanset hvad der sker, skal du nok komme over ham. Følelser er ligesom blomster, de dør langsomt når de ikke får næring. 

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

jeg ved ikke hvad jeg skal komme med af råd,
men kunne ikke forlade tråden uden at give dig en kæmpe krammer
håber du kommer oven på igen snart

Mange tak skal du have

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

khaleesi skriver:

Først og fremmest: GRÆD UD! kom ud med det hele uanset hvor længe det tager. Få snakket ud om det og undgå at være for meget alene for så har man en tendens til at tænke for meget.

Kom ud og oplev noget, vær sammen med familien, shop babyting og måske begrave dig i tv serier eller bøger for at slippe lidt væk fra tankerne når du er hjemme.

Uanset hvad der sker, skal du nok komme over ham. Følelser er ligesom blomster, de dør langsomt når de ikke får næring. 

Jaa det er det jeg laver nu, og det hjælper også, har faktisk tilladt mig selv at skifte nummer og slette alt der har med ham at gøre, så jeg ikke er afhængig af min mobil..fordi jeg bare venter på han skriver! Men jeg gør alt hvad jeg kan for at komme ovenpå og jeg græder ud og hygger om mig selv

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

først et stort  til dig!

giv dig selv tid til og komme videre ofg vær ked af det, gør noget godt for dig selv, ta ud til en veninde eller noget, men det er aldrig sjovt og blive alene og slet ikke når man oveni købet venter barn med personen!

håber dog han stadig vil være en del af jeres liv, er sikker på du nok skal klare den!

Han har sagt han vil være der hvor han kan, og støtte mig, men ved nu ikke hvor meget støtte der er i og blive væk .. men har fået nyt nr så jeg får ro fra hans venner som spørger efter ham og generalt for at han også bliver nød til at gøre lidt for min kontakt
Så jeh også ved hvor meget han vil det her

Anmeld

2. april 2013

mulle85

Anonym skriver:

Han har sagt han vil være der hvor han kan, og støtte mig, men ved nu ikke hvor meget støtte der er i og blive væk .. men har fået nyt nr så jeg får ro fra hans venner som spørger efter ham og generalt for at han også bliver nød til at gøre lidt for min kontakt
Så jeh også ved hvor meget han vil det her

det lyder fornuftigt!

hvor langt er du henne nu?

håber du har en god familie der kan støtte dig, ikke sjovt og gå igennem en gravidietet alene, men det styrker dog også en!

Anmeld

2. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

skal jeg dog gøre?

Et kæmpe til dig.
Og du skal nok snart være ovre ham. Tænk på den dejlige baby der er i din mave.

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

måmåmånmåne

det lyder fornuftigt!

hvor langt er du henne nu?

håber du har en god familie der kan støtte dig, ikke sjovt og gå igennem en gravidietet alene, men det styrker dog også en!

Jeg er i 5.måned
min familie er der meget for mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.