Jeres ynglings børnetøjsmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Hvad er jeres ynglingsmærker til børn? Hvis mærket ikke er på afstemningen, så skriv det gerne. Uddyb gerne hvorfor...

Hummel og kulör til min dejlige dreng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Mamalou

Danefæ, WHEAT og Miniature 

Synes også H&M laver noget rigtig fint drengetøj. Elsker "Emil fra Lønneberg-stilen"

Vh. Louise

Anmeld

2. april 2013

Camulla

Anonym skriver:

Hvad er jeres ynglingsmærker til børn? Hvis mærket ikke er på afstemningen, så skriv det gerne. Uddyb gerne hvorfor...

Helt klart Polarn O. Pyret. Fedt design, lækre farver og god kvalitet. Og mister ikke farverne i vask som f.eks. meget Småfolk og andet.

Men også Wheat, MOLO, Hummel og Danefæ

Anmeld

2. april 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg glemte at skrive WHEAT, pomp de lux og Zara kids på, de mærker elsker jeg 

Også mig 

Har stemt Noa Noa miniature, Hollys,  MiniAture og Krutter 

Anmeld

2. april 2013

helle85

Anonym skriver:

molo det er bare ikke særligt tit at børnen få det da det er så dyrt så køber det kun på udsalg

jeg kan godt li noget af deres design, det er dejlig blødt og behaligt for børnen at have på, der går ikke så let hul på tøjet, og det gå ikke ud af facon

og ticket to heven(staves) overtøj da det holder børne tætte og varme da alle pakkede deres børn ind i masser tøj der havde mine børn bare en langærmet trøje på og nogen gange en lynlås trøje udover og de frøs aldrig og vanter lige så

og rentøj kan jeg bedst lide minymo da det er dejligt blødt (ikke stift som mange andre) og meget åndbart og så holde det ekstemt godt det ene sæt vi havde har holdt i lidt over 3 år og kan sagens bruges af flere børn endnu man kan ikke se det har været brugt og det er stadig vandtæt

Anmeld

2. april 2013

Laulund87

Hummel! Som du ikke har med tsk tsk

Anmeld

2. april 2013

khaleesi

Kids-up & Hummel .. Køber nærmest ikke andet til min søn for tiden er blevet fuldstændig forelsket i det sporty look Kids-up har. 

Anmeld

2. april 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Name It og Me too er mine yndlingsmærker. De er holdbare til en overkommelig pris

Anmeld

2. april 2013

Isabella_mor

Okker gokker...

Anmeld

2. april 2013

Jakob'sMor

Anonym skriver:

http://www.bykodomo.dk/

Er det vild med dette også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.