Jeres ynglings børnetøjsmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er ret vild med Hummel, småfolk og katvig til alberte ( 9 mdr )fordi det har en god pasform til hende. Dog syntes jeg det er ret dyrt og køber det kun på tilbud eller lagersalg.

Til thea ( 4 år )er det mest H&m fordi det er det mærke der sidder bedst på hende. Også syntes jeg at de har rigtig meget fedt tøj, farver og motiver. Og ellers pom di lux's bukser fordi de er smalle i livet! 

Så her er det lidt forskelligt fra unge til unge! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Bobo Choses, Mini Rodini og Serendipity er (nogle af) mine yndlingsmærker, men min pengepung er desværre ikke enig. Desuden har jeg lige opdaget et nyt svensk mærke der hedder AnÏve for the Minors, som jeg er ret vild med. Og som selvfølgelig også er til den pebrede side - mor har dyr smag.

Men jeg køber stort set det hele brugt, så det bliver ikke meget dyrere end h&m.

Jeg er ret vild med Soft Gallerys design, men efter at have købt et par ting brugt, må jeg sige at jeg slet ikke synes at kvaliteten stemmer overens med prisen.

I afstemningen har jeg valgt Mini a Ture.

De mærker er jeg også glad for. Jeg fik et sæt sengetøj fra Serendipity til en slik for et års tid siden, og det er uden samligning, det lækreste og blødeste sengetøj, jeg nogensinde har kunnet opspore. Måske Wovenplay ville falde i din smag, jeg elsker det, men det er også halv (eller hel) dyrt

Anmeld

2. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stemt blankt, da jeg ikke som sådan køber de dyre mærketing. Med to aktive børn i børnehaven ville jeg ærge mig grøn og blå, hvis de havde tøj på til 600 kr. og der gik hul på. Børn skal have lov til, at være børn og kravle rundt og udforske verden

Vi køber tøj i H & M, Name It, Bilka, Kvickly, Føtex. Vi køber det vi kan lide og ikke, hvilket mærke det er.

Anmeld

2. april 2013

ano14316

Derudover kan jeg også virkelig godt lide tiny minimo, de laver mange "seje" drenge ting. Men min farvorit er nok danefæ, fordi kvaliteten er så lækker! Synes ikke der er andre mærker der laver lige så høj kvalitet som danefæ. Så har vi også en del gro, det er lækkert fordi der er uld i mange af deres produkter, men kvaliteten tilsvarer ikke prisen. jeg har f.eks. lige købt en bluse, som jeg vil tro ville koste en 3-400 kr, jeg har så købt den på lagersalg, men efter 1. vask var den helt ude af facon. 

Anmeld

2. april 2013

modesty

De mærker er jeg også glad for. Jeg fik et sæt sengetøj fra Serendipity til en slik for et års tid siden, og det er uden samligning, det lækreste og blødeste sengetøj, jeg nogensinde har kunnet opspore. Måske Wovenplay ville falde i din smag, jeg elsker det, men det er også halv (eller hel) dyrt

Serendipity er nemlig ekstremt god kvalitet, og det holder sig lækkert vask efter vask. Og så er det det eneste mærke hvis velour-ting er 100% bomuld og det kan altså virkelig mærkes.

Jeg plejer at købe ting til deres lagersalg, hvor priserne er meget rimelige, men jeg kunne desværre ikke nå det som lige har været der. 

Tak for tippet, det ser lækkert ud. 

Anmeld

2. april 2013

wamse

Pomdelux

Anmeld

2. april 2013

Carina:-)

Alba baby og Hummel samt rocker fellar er de mærker der er mest af i rollingernes klædeskab.

De har så også en del Gro og Norlie.

Anmeld

2. april 2013

Faith

Er vild med Krutter! Men synes det er røvdyrt

Ellers kan jeg godt lide ESL og Hummel. Og Hollys.

Dagpleje/børnehavetøjet er oftest fra Name it.

Anmeld

2. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hummel er nok mit absolut yndlings mærke :-) Er dog også ret vild med mange andre mærker 

Anmeld

2. april 2013

alonso

Mine børn har Hummel, Tankestrejf og Papfar kids.

Jeg går meget op i at tøjet har en god kvalitet, da det skal kunne vaskes meget, og det kan de mærker også uden man kan se det, og så passer det godt i str. til mine børn. Synes også Hummel er et af de eneste mærker der laver noget fedt drengetøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.