Er der andre end mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2009

Tynen

Desværre ikke kun når det er lyst..
Stella hader at sove sin tid væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Lise

Vi har et A-B menneske her. A-menneske om morgenen og B-menneske om aftenen. Og det er virkelig svært at drive ham i seng for tiden. Han hygger sig sådan efter aftensmaden, og leger bare så godt. Så er det svært at afbryde ham, og sige nu skal du i seng, kl er 20. For så kan han alligevel brokke sig i op til to timer før han falder omkuld... Så her bliver den også trukket lidt... vi har bare ikke ferie, så han skal stadig op kl 6-7 stykker.

Han har det dog bedst dagen efter hvis vi på mystisk vis har fået ham til at sove inden 20:30.

Anmeld

25. juni 2009

ivfmarie

Åhh ja det er svært... i dag blev den 19.17 inden den unge mand faldt i søvn, og storesøster trak den helt til kl 20.07!

Tilgengæld har vi to friske dynerykkere kl 05.30!!
Men så har vi da en chance for at få noget ud af dagen .

Marie - på vej i seng

Anmeld

26. juni 2009

Mor.sander

Her har vi rygget sengetiden en halvtime for dem hver.. Så Simon kommer i seng kl.21.30 og Felicia kl.22, heldigvis for at det er sommer ferie for dem begge i morgen... Glæder mig til at kunne sove længe.. Selv om jeg næppe tror det vil ske så tit påtrods af ferie... Da jeg er A-menneske, med mindre jeg kommer mega sent i seng så som ved 4-5 tiden om morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.