Er der andre end mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Honningblomst

der har svært ved at jage børnene i seng når det er lyst og vejret er godt....hvor er det rart at det er ferie i morgen så de kan være oppe til det er mørkt og sove længe næste dag...øv, det er svært når nu vi hygger-smiler
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Lullaby

Altså vi har mørklægningsgardin hos os og så sover de hurtigt.  Men uanset hvad, de sover ikke en dyt længere hvis de er kommet senere i seng, heller ikke i en længere periode..

Anmeld

25. juni 2009

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Altså vi har mørklægningsgardin hos os og så sover de hurtigt.  Men uanset hvad, de sover ikke en dyt længere hvis de er kommet senere i seng, heller ikke i en længere periode..

Det har vi også...men det er mere det at smide dem i seng når de leger og har det sjovt og vejret er godt,...synes sgu det er synd, så vi trækker den en del..men mine kan også sagtens sove længe...i ferien går der ikke mere end en dag, så hedder sengetiden 23 og vågne op tiden 10+...jeg har b-mennesker her...lidt træls om aftenen ind imellem men skønt om morgenen.smiler

Anmeld

25. juni 2009

Mary

Eva skriver:

Det har vi også...men det er mere det at smide dem i seng når de leger og har det sjovt og vejret er godt,...synes sgu det er synd, så vi trækker den en del..men mine kan også sagtens sove længe...i ferien går der ikke mere end en dag, så hedder sengetiden 23 og vågne op tiden 10+...jeg har b-mennesker her...lidt træls om aftenen ind imellem men skønt om morgenen.smiler

Eiij, jeg er dybt misundelig  Håber det kommer med alderen - b-menneske-børn, sikke en drøm  

Anmeld

25. juni 2009

Honningblomst

Mary skriver:

Eiij, jeg er dybt misundelig  Håber det kommer med alderen - b-menneske-børn, sikke en drøm  

Hihi...de er nu ikke en drøm i hverdagen...ikke til at få til at sove og ikke til at hive ud af sengen om morgenen-smiler- og det bliver værre og værre...
Men har nu aldrig haft børn der har vågnet før 8 når de var over et år, så det er skønt...
Knus..

Anmeld

25. juni 2009

Muffinmus

Har små børn og sengetiderne pasese NÆSTEN altid, uanset om det er ferie.
Havde jeg større børn på 8-12 år var de nok blevet lidt længere oppe. Kan jeg huske jeg selv gjorde

Anmeld

25. juni 2009

Honningblomst

MariaE skriver:

Har små børn og sengetiderne pasese NÆSTEN altid, uanset om det er ferie.
Havde jeg større børn på 8-12 år var de nok blevet lidt længere oppe. Kan jeg huske jeg selv gjorde

Det holder aldrig her...selvom de er små rykkes sengetiden let...men jeg er heller ikke striks, når alle hygger sig og så kan jeg jo se at deres døgnrytme fungerer bedste når de får lov at være b-mennesker og det passer også mig og deres far bedst...
Knus eva...med tre børn på 3, 6 og 12 år..

Anmeld

25. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Nope...min sidder stadig og læser i sengen. Han skulle have lukket sine små øjne for 2 timer siden. Tror vist jeg møder på job lidt senere i morgen så kan kan sove lidt længere.

Eva skriver:

der har svært ved at jage børnene i seng når det er lyst og vejret er godt....hvor er det rart at det er ferie i morgen så de kan være oppe til det er mørkt og sove længe næste dag...øv, det er svært når nu vi hygger-smiler
Knus Eva...

Anmeld

25. juni 2009

Tina2

Begge vores plejer at komme i seng ved 20-tiden, men nu hvor vejret er så godt og de leger så godt ude i haven bliver den tit 21:-) Idag 21.30, for jeg har holdt fødselsdag og vi har haft gæster til grill i haven.....

Anmeld

25. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ork nej, ikke kun dig. vi var jo lige i Norge, hvor der var lyst næsten hele døgnet. Det blev tus mørke i ca 2 timer fra 1 til 3... Så Idun ville slet ikke sove. Hun faldt i søvn ved 12-1 tiden og sov til kl. 11 om formiddagen

Herhjemme gider hun så stadig ikke at sove før kl. 22 ca... Og hun skal jo stadig op kl. 7... :-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.