Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorpåSjælland skriver:Altså vi har mørklægningsgardin hos os og så sover de hurtigt. Men uanset hvad, de sover ikke en dyt længere hvis de er kommet senere i seng, heller ikke i en længere periode..
Eva skriver:Det har vi også...men det er mere det at smide dem i seng når de leger og har det sjovt og vejret er godt,...synes sgu det er synd, så vi trækker den en del..men mine kan også sagtens sove længe...i ferien går der ikke mere end en dag, så hedder sengetiden 23 og vågne op tiden 10+...jeg har b-mennesker her...lidt træls om aftenen ind imellem men skønt om morgenen.smiler
Mary skriver:Eiij, jeg er dybt misundelig Håber det kommer med alderen - b-menneske-børn, sikke en drøm
MariaE skriver:Har små børn og sengetiderne pasese NÆSTEN altid, uanset om det er ferie.Havde jeg større børn på 8-12 år var de nok blevet lidt længere oppe. Kan jeg huske jeg selv gjorde
Eva skriver:der har svært ved at jage børnene i seng når det er lyst og vejret er godt....hvor er det rart at det er ferie i morgen så de kan være oppe til det er mørkt og sove længe næste dag...øv, det er svært når nu vi hygger-smilerKnus Eva...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128