Køber du ting fra nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

helle85

Muhmi skriver:

Altså sådan fra privatpersoner?

Brugte ting?

Kun nye ting?

Jeg er personligt vild med genbrug og synes det er fedt at finde en masse billige ting på nettet som havde kostet mig en mindre formue hvis jeg havde købt det fra nyt af og det er jo bare super når man er i "pengenød" og alligevel kan have fede ting...

Giv dig til kende min kære medgenbruger!  

ja jeg køber også tit fra trendsals og dba, nå pengene er lidt små, for man kan næsten altid finde noget som ikke kan se at det har været brugt

og ellers køber jeg på netbutikkerne nå der er udsalg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

modesty

Muhmi skriver:

Ååårh ja, det er snart loppemarkedstid! Ææælsker loppemarkeder

Ja, de fleste ugentlige starter op her i april. Glæder mig og har allerede sat adskillige krydser i kalenderen. 

Anmeld

2. april 2013

L&V

Jeg købet tøj til Laura som hun kan bruge i dagplejen og lidt til mig selv engang imellem..
Men legetøj, sko og ting der ikke kan holde til et ordentlig skud varm vask køber jeg ikke.

Anmeld

2. april 2013

Chevro

Har købt én ting som er genbrugt - en klapvogn, som ikke har været brugt mere end et par gange.

Der tiltaler mig ikke - hverken tidsmæssigt eller besparelser ved det. Mit barn er stadig så lille, at nyt tøj ikke koster særlig meget. Så kan ikke finde tid eller lyst til at købe noget brugt på nettet.

Hvis jeg ikke har råd til nyt til mig selv - må jeg vente (:

Er stor fan af andre som synes om det og som sparer en hel masse. Meen det er bare ikke lige mig :-)

God dag.

Anmeld

2. april 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Ja da og sælger også selv

Anmeld

2. april 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

Brugte ting?

Kun nye ting?

Jeg er personligt vild med genbrug og synes det er fedt at finde en masse billige ting på nettet som havde kostet mig en mindre formue hvis jeg havde købt det fra nyt af og det er jo bare super når man er i "pengenød" og alligevel kan have fede ting...

Vi køber en del på nettet eller får brugt tøj til Elias:-)
Vi kigger da også tit forbi genbruge butikker:-)

På nettet bruger vi meget den lokale kramkisten, ( bruger du også den)

Vi køber mest hele sækker med tøj. Vi købte sidst 2 poser den ene var der ca 45 stykker tøj i og den anden 65 stykker i.. Vi 200 pr pose.

Begge havde pænt tøj i men den med mindst var helt sikkert det der var brugt mindst og købt fra nyt der var også lidt dyre mærker i:-)

Anmeld

2. april 2013

mn

Muhmi skriver:

Brugte ting?

Kun nye ting?

jeg har skrevet andre grunde, da jeg egentlig køber meget tøj på nettet, men jeg køber meget sjældent ting af privat person, uden at have set nogle ting som kraftigt antyder at personen ikke er en svindler, så jeg er meget påpasselig men sammentidig benytter jeg mig af det og elsker virklig at slippe for at komme ned i en butik

Anmeld

2. april 2013

Muhmi

Tauf skriver:

Vi køber en del på nettet eller får brugt tøj til Elias:-)
Vi kigger da også tit forbi genbruge butikker:-)

På nettet bruger vi meget den lokale kramkisten, ( bruger du også den)

Vi køber mest hele sækker med tøj. Vi købte sidst 2 poser den ene var der ca 45 stykker tøj i og den anden 65 stykker i.. Vi 200 pr pose.

Begge havde pænt tøj i men den med mindst var helt sikkert det der var brugt mindst og købt fra nyt der var også lidt dyre mærker i:-)

Nope, bruger "Til salg i Skive og omegn" på facebook istedet, sallingweb er simpelthen for pludret for mig at bruge, virkelig forvirrende synes jeg hehe

Anmeld

2. april 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

Nope, bruger "Til salg i Skive og omegn" på facebook istedet, sallingweb er simpelthen for pludret for mig at bruge, virkelig forvirrende synes jeg hehe

Den kan også være svær.. Men jeg bruger ikke facebook da jeg syntes den er træls:-):-)

Anmeld

4. april 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Er Trendsales fanatiker... Samt går i genbrugen og køber indimellem møbler på DBA, som vi sætter i stand... Vi har købt de fedeste skabe til køkkenet/spisestuen.... 

På trenden køber jeg brugt,  såvel som nyt... Men jeg gir aldrig en formue for modetøj til ungerne... Jeg er ganske enkel nærig... Bruger hellere pengene på oplevelser med ungerne...

Så må jeg indrømme, at der også er gået lidt sport i at finde det billigt og prutte om prisen... 

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.