Køber du ting fra nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gør du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.519 visninger
29 svar
14 synes godt om
1. april 2013

Muhmi

Altså sådan fra privatpersoner?

Brugte ting?

Kun nye ting?

Jeg er personligt vild med genbrug og synes det er fedt at finde en masse billige ting på nettet som havde kostet mig en mindre formue hvis jeg havde købt det fra nyt af og det er jo bare super når man er i "pengenød" og alligevel kan have fede ting...

Giv dig til kende min kære medgenbruger!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

babyonboard

Jeg køber også meget brugt på nettet, kan ikke se hvorfor jeg skulle købe det nyt hvis det andet er ligeså fin men til billigere penge. Køber dog ikke brugte madrasser, sko, undertøj osv.

Men elsker at tage i genbrug og se hvad man kan finde. 

Anmeld

1. april 2013

wamse

Ja det gør jeg da, men det er som regel kun tøj til mig, som er stor-pige tøj

Synes tøjet er super dyrt fra nyt, så det hjælper at kunne købe det brugt

Anmeld

1. april 2013

Laulund87

Elsker genbrug! Genbrugs legetøj og tøj til Maria Har også købt brugte møbler. Køber ikke brugt tøj til mig selv, ved egentlig ikke hvorfor. Køber heller ikke brugte sko.

Anmeld

1. april 2013

B&J

jeg køber ind i mellem hos private, men mest de kommer hjem til mig med det eller møder dem oppe i byen så ingen bliver snyt på den måde...

og jeg elsker også genbrug og især hvis det er noget man har let efter og ikke kan finde også man finder det så bliver man vildt glad

Anmeld

1. april 2013

Dot D

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLSKEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR GENBRUG

Anmeld

1. april 2013

Muhmi

Cille12 skriver:

Jeg køber også meget brugt på nettet, kan ikke se hvorfor jeg skulle købe det nyt hvis det andet er ligeså fin men til billigere penge. Køber dog ikke brugte madrasser, sko, undertøj osv.

Men elsker at tage i genbrug og se hvad man kan finde. 

Præcis

Ej undetøj kunne jeg altså heller ikke finde på at købe hehe også selvom det ikke havde været brugt, det er vel prøvet på tænker jeg?

Må indrømme jeg dog også synes det er en smule underligt at nogle sætter en halv flaske hårfarve til salg osv.. Så på et tidpunkt én der satte en brugt hårbørste til salg... Det synes jeg er lige grov nok og ikke et sted jeg ville spare heheheh

Anmeld

1. april 2013

Muhmi

wamse skriver:

Ja det gør jeg da, men det er som regel kun tøj til mig, som er stor-pige tøj

Synes tøjet er super dyrt fra nyt, så det hjælper at kunne købe det brugt

Kender det... Man betaler meterpris i butikkerne når man er en større kvinde hehehehe

Anmeld

1. april 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Elsker genbrug! Genbrugs legetøj og tøj til Maria Har også købt brugte møbler. Køber ikke brugt tøj til mig selv, ved egentlig ikke hvorfor. Køber heller ikke brugte sko.

Synes også man kan finde meget fedt legetøj til ungerne, det er super lækkert 

Anmeld

1. april 2013

Muhmi

B&J skriver:

jeg køber ind i mellem hos private, men mest de kommer hjem til mig med det eller møder dem oppe i byen så ingen bliver snyt på den måde...

og jeg elsker også genbrug og især hvis det er noget man har let efter og ikke kan finde også man finder det så bliver man vildt glad

Præcis!! Det er bare så fedt når man finder den ting man har ledt efter og så den bare koster næsten ingenting!! Juhuuu! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.