Har i stadig Video bånd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Problembarnet skriver:

jep - da jeg var lille pige fik mig og min søster alle Disney tegnefilm på video.. og dem har jeg så stadig - og fandt så en kæreste der stadig har video-afspiller 

Det perfekte macht!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

StineW79

Fru Hansen skriver:

Jeg tror snart at vi er de eneste i verden stadig stadig har både gammel billedrørs-tv og videomaskine

For at det ikke skal være løgn så er videoen indbygget i tv-foden.
Det er et gammelt BogO tv. En stor kasse men lyd og tv-billede er helt fantastisk og bortset fra størrelse så synes jeg selv at kvaliteten sagtens kan måle sig med min brors smarte og dyre fladskærmstv.

Vi har en del af Disneys film på video og det hænder da at vi ser dem men mest ser vi almindelig tv og bruger hverken video eller dvd.

Mit tv og dermed video bliver ikke skiftet ud før det ikke virker længere.

Vores store gamle tv kom i soveværelset for 4 år siden, men syntes nu også at den virker rigtig fint! Der er bestemt heller ingen grund til at smide noget ud der virker! Vh stine

Anmeld

1. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
StineW79 skriver:

Det perfekte macht!! Vh stine

Det var det jeg faldt for ved ham - hahaha  Det var - ligesom de der veninde halskæder hvor hjertet bare passer perfekt - sådan har vi det med video og videobånd 

Anmeld

1. april 2013

StineW79

Problembarnet skriver:

Det var det jeg faldt for ved ham - hahaha  Det var - ligesom de der veninde halskæder hvor hjertet bare passer perfekt - sådan har vi det med video og videobånd 

Funny Vh stine

Anmeld

1. april 2013

B&J

vi havde ind til vi flyttede det var med grædene hjerte jeg smed dem væk men jeg havde så mange og de fylder jo en halv lejlighed hihihihhhihihi.... men gemte få og har dog en vhs maskine men ingen film mere dem fik min søster

Anmeld

1. april 2013

StineW79

B&J skriver:

vi havde ind til vi flyttede det var med grædene hjerte jeg smed dem væk men jeg havde så mange og de fylder jo en halv lejlighed hihihihhhihihi.... men gemte få og har dog en vhs maskine men ingen film mere dem fik min søster

Tror også de er gemt på ren nostalgi, for de er ik blevet set i over 10 år! Tror måske jeg har 3-4 video bånd tilbage fra mine unge dage  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.