Har i stadig Video bånd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
15 svar
9 synes godt om
1. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg er lige lidt nysgerrig, efter om i stadig har video bånd og om i stadig bruger dem?? 

Jeg spørg fordi vi har gang i den helt store værelses omrokering, og kærsten har 2 sække fuld af video bånd som ik har været i brug de sidste 10 1/2 år, og han nænner næsten ik at skilde sig af med dem. Jeg har sagt at så må de komme op på loftet og stå i kasser, hvis han er i tvivl. 

Video afspilleren har heller ik været brugt i de 10 1/2 år vi har boet sammen, så han ved heller ik om den virker. Han er nu lidt sød, min dejlige kærste Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

LinLin

Har nogle stykker og har også en vhs maskine men den ha rikke været i brug i 5 år vil jeg tro

Anmeld

1. april 2013

Nettemor

Vi har lige smidt dem ud. Vi gider ikke se dem. Kvaliteten er jo ikke den samme. og dem vi havde på video kan man jo købe for nærmest ingen penge på dvd. Vi har kun gemt hjemmevideoerne. Dem vil vi have spillet over på dvd

Anmeld

1. april 2013

LilleLene

StineW79 skriver:

Ja jeg er lige lidt nysgerrig, efter om i stadig har video bånd og om i stadig bruger dem?? 

Jeg spørg fordi vi har gang i den helt store værelses omrokering, og kærsten har 2 sække fuld af video bånd som ik har været i brug de sidste 10 1/2 år, og han nænner næsten ik at skilde sig af med dem. Jeg har sagt at så må de komme op på loftet og stå i kasser, hvis han er i tvivl. 

Video afspilleren har heller ik været brugt i de 10 1/2 år vi har boet sammen, så han ved heller ik om den virker. Han er nu lidt sød, min dejlige kærste Vh stine

jeg har

og jeg ser dem tit, har næsten alle mine disney film på vhs

Anmeld

1. april 2013

foto på lærred

StineW79 skriver:

Vi har en VVS maskine hvor der også er DVD. Det er nu ikke så tit vi bruger dem mere, men jeg har rigtig mange gode VVS film, at de gode gamle børneklasikere, så jeg nænner ikke at smide dem ud. Men jeg er nu holdt op med at komme slæbende med 2-3 Disney film eller lign. på VVS som folk forærer væk på loppemarkeder. Det virker som sådan en god ide når man står i det, fordi flere af båndene jo har sentimental værdi, men når man kommer hjem og de fylder en bondegård, så er det nok ikke så god en ide

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

personlige collager på lærred, invitationer og wallstickers.

Anmeld

1. april 2013

Troldemommi

For to år siden gik vores videoafspiller i stykker og det så vi som chancen for at gå 100 procent over til dvd og alle vores mange bånd gav vi til genbrug

Monica

Anmeld

1. april 2013

Clisolka

Jeg har et enkelt VHS-bånd tilbage... Resten er solgt for mange år tilbage  Det er et VHS-bånd fra min konformation i 92, men det skal gerne overspilles til DVD, men det er svært når ikke jeg har en VHS-afspiller mere (har DVD-optageren selv)  Det kunne være jeg snart skulle få taget mig sammen og finde et firma der kan konvertere det 

Anmeld

1. april 2013

Frk.S

Vores VHS afspiller gik i stykker for mange år siden (måske 8 år siden, eller noget i den stil). Så der solgte vi alle vores VHS bånd (samlet til et par hundrede kroner - vi havde MANGE). Siden da har vi kun brugt DVD.

Anmeld

1. april 2013

Fru Hansen

Jeg tror snart at vi er de eneste i verden stadig stadig har både gammel billedrørs-tv og videomaskine

For at det ikke skal være løgn så er videoen indbygget i tv-foden.
Det er et gammelt BogO tv. En stor kasse men lyd og tv-billede er helt fantastisk og bortset fra størrelse så synes jeg selv at kvaliteten sagtens kan måle sig med min brors smarte og dyre fladskærmstv.

Vi har en del af Disneys film på video og det hænder da at vi ser dem men mest ser vi almindelig tv og bruger hverken video eller dvd.

Mit tv og dermed video bliver ikke skiftet ud før det ikke virker længere.

Anmeld

1. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
StineW79 skriver:

jep - da jeg var lille pige fik mig og min søster alle Disney tegnefilm på video.. og dem har jeg så stadig - og fandt så en kæreste der stadig har video-afspiller 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.