Så, nu har jeg leget med perler.... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

LinLin

Flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Dot D

DAs mor skriver:

Flot

Tak skal du have, er blevet lidt inspireret af dit legen med perler, det gav mig lyst til at finde mine frem

Så, TAK

Anmeld

1. april 2013

LinLin

Dot D skriver:

Tak skal du have, er blevet lidt inspireret af dit legen med perler, det gav mig lyst til at finde mine frem

Så, TAK

Jeg mangler et nyt projekt!!!
Har faktisk lige købt sådan en blisterpakke med miniperler, for at se om det var noget for mig - men nøj de er små! bruger du en pincet eller bare fingrene...?

Anmeld

1. april 2013

Dot D

DAs mor skriver:

Jeg mangler et nyt projekt!!!
Har faktisk lige købt sådan en blisterpakke med miniperler, for at se om det var noget for mig - men nøj de er små! bruger du en pincet eller bare fingrene...?

Begge dele... Hvis jeg bare sidder og hygger, så kan jeg godt finde på at bruge fingrene, men når der skal ske noget, så finder jeg mit pincetsæt frem, hi hi... I dag har Sophie og jeg siddet med hver vores pincet og kørt perler

Jeg bruger disse fra Creativ Company

http://www.cchobby.dk/pincet-sortiment-1.aspx

de er nemlig gode, for der er både spidse og flade

Anmeld

1. april 2013

MorDk

WOW ser sgu godt ud!!

Anmeld

1. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih hvor er de flotte. Er helt vild med uroen!! Vh stine

Anmeld

1. april 2013

Dot D

MorDk skriver:

WOW ser sgu godt ud!!

Mange tak skal du have

Anmeld

1. april 2013

Dot D

StineW79 skriver:

Ih hvor er de flotte. Er helt vild med uroen!! Vh stine

Mange tak for det

Den er ret sød, igen en idé jeg lige fik

Anmeld

1. april 2013

LinLin

Dot D skriver:

Begge dele... Hvis jeg bare sidder og hygger, så kan jeg godt finde på at bruge fingrene, men når der skal ske noget, så finder jeg mit pincetsæt frem, hi hi... I dag har Sophie og jeg siddet med hver vores pincet og kørt perler

Jeg bruger disse fra Creativ Company

http://www.cchobby.dk/pincet-sortiment-1.aspx

de er nemlig gode, for der er både spidse og flade

Ok.... Prøver med fingrene først... Men tror altså ikke det er noget for mig....

Anmeld

1. april 2013

Dot D

DAs mor skriver:

Ok.... Prøver med fingrene først... Men tror altså ikke det er noget for mig....

Du bliver overrasket, hi hi... Du kan lave flere skygger feks med mini, når du laver nogen ala dem, du har lavet. Det tager selvfølgelig længere tid, men det er hygge

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave den store sorte i almindelige HAMA perler, så måske jeg skal have fat i en flok "sætte-sammen" plader til den størrelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.