Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DAs mor skriver: Flot
Flot
Tak skal du have, er blevet lidt inspireret af dit legen med perler, det gav mig lyst til at finde mine frem
Så, TAK
Dot D skriver: Tak skal du have, er blevet lidt inspireret af dit legen med perler, det gav mig lyst til at finde mine frem Så, TAK
DAs mor skriver: Jeg mangler et nyt projekt!!! Har faktisk lige købt sådan en blisterpakke med miniperler, for at se om det var noget for mig - men nøj de er små! bruger du en pincet eller bare fingrene...?
Jeg mangler et nyt projekt!!! Har faktisk lige købt sådan en blisterpakke med miniperler, for at se om det var noget for mig - men nøj de er små! bruger du en pincet eller bare fingrene...?
Begge dele... Hvis jeg bare sidder og hygger, så kan jeg godt finde på at bruge fingrene, men når der skal ske noget, så finder jeg mit pincetsæt frem, hi hi... I dag har Sophie og jeg siddet med hver vores pincet og kørt perler
Jeg bruger disse fra Creativ Company
http://www.cchobby.dk/pincet-sortiment-1.aspx
de er nemlig gode, for der er både spidse og flade
WOW ser sgu godt ud!!
Ih hvor er de flotte. Er helt vild med uroen!! Vh stine
MorDk skriver: WOW ser sgu godt ud!!
Mange tak skal du have
StineW79 skriver: Ih hvor er de flotte. Er helt vild med uroen!! Vh stine
Mange tak for det
Den er ret sød, igen en idé jeg lige fik
Dot D skriver: Begge dele... Hvis jeg bare sidder og hygger, så kan jeg godt finde på at bruge fingrene, men når der skal ske noget, så finder jeg mit pincetsæt frem, hi hi... I dag har Sophie og jeg siddet med hver vores pincet og kørt perler Jeg bruger disse fra Creativ Company http://www.cchobby.dk/pincet-sortiment-1.aspx de er nemlig gode, for der er både spidse og flade
DAs mor skriver: Ok.... Prøver med fingrene først... Men tror altså ikke det er noget for mig....
Ok.... Prøver med fingrene først... Men tror altså ikke det er noget for mig....
Du bliver overrasket, hi hi... Du kan lave flere skygger feks med mini, når du laver nogen ala dem, du har lavet. Det tager selvfølgelig længere tid, men det er hygge
Jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave den store sorte i almindelige HAMA perler, så måske jeg skal have fat i en flok "sætte-sammen" plader til den størrelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128