Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har leget med HAMA mini perler de sidste dage, dejligt afslappende
Jeg fik lavet et rigtigt flot mønster - synes jeg selv - men det gik desværre galt, da det skulle stryges. Bagepapiret blev elektrisk og løftede flere perler fra pladen, og jeg HAVDE allerede strøget lidt, så det blev noget rod. Jeg fik det dog reddet nogenlunde, så det hænger på væggen nu og "pynter"
Så ville jeg prøve at lave et træ med en fugl, det gik ok, synes jeg. I dag har jeg så lavet en uro med fugle og "blomster", håber I kan få fornemmelsen af resultatet på billederne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er jo mundlam! Er især helt tosset med den første!
Laulund87 skriver: Jeg er jo mundlam! Er især helt tosset med den første!
Hvor er du sød
Den er ikke engang så flot, men jeg skal have fat i flere perler i morgen, også laver jeg den igen, RIGTIGT denne gang.
Du kan lige se den på pladen - inden strygning, der var den flot
Dot D skriver: Hvor er du sød Den er ikke engang så flot, men jeg skal have fat i flere perler i morgen, også laver jeg den igen, RIGTIGT denne gang. Du kan lige se den på pladen - inden strygning, der var den flot
Jeg vil også lave perler! Ja den er jo mega flot!
Laulund87 skriver: Jeg vil også lave perler! Ja den er jo mega flot!
Taaaaak, jeg er også selv sååååå vild med den
Jeg kan da tage med til dig, når nu je skal hente perler i morgen, og du kan jo tage mønstret fra billedet
Jeg strøg den også for varmt, så den næste skal kun have to prikker på strygejernet
Dot D skriver: Taaaaak, jeg er også selv sååååå vild med den Jeg kan da tage med til dig, når nu je skal hente perler i morgen, og du kan jo tage mønstret fra billedet Jeg strøg den også for varmt, så den næste skal kun have to prikker på strygejernet
Hvor køber du perler og plader henne?
Hehe jamen så ved du da det nu
Laulund87 skriver: Hvor køber du perler og plader henne? Hehe jamen så ved du da det nu
Der er vist kun et sted tilbage i Randers, så det er i Hobbykælderen, som så er flyttet op i det tidligere Tøj & Sko. Der har de både plader og perler.
Jeg må vist have lidt af det hele i morgen, hi hi.....
Dot D skriver: Der er vist kun et sted tilbage i Randers, så det er i Hobbykælderen, som så er flyttet op i det tidligere Tøj & Sko. Der har de både plader og perler. Jeg må vist have lidt af det hele i morgen, hi hi.....
Okay, ja jeg har været inde i den nye Tror bare jeg går derind en af dagene så
Hvor er de fine..
Faldt lige over denne side, da jeg søgte lidt rundt - tror disse snefnug ville være rigtig flotte i mini
http://hittehonesverden.blogspot.dk/2010/12/diy-snefnug.html
Stumpen skriver: Hvor er de fine.. Faldt lige over denne side, da jeg søgte lidt rundt - tror disse snefnug ville være rigtig flotte i mini http://hittehonesverden.blogspot.dk/2010/12/diy-snefnug.html
Tak for det, søde...
Ja, de er ret fine. Dem vil jeg prøve at lave, måske i en blanding af hvide, klare og klare mat hvide, det, tror jeg, kunne give en fin effekt...
Skal lige køre Sophie til bedsterne, så vil jeg forsøge mig med dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128