kan virkelig ikke beslutte mig for om jeg tør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

lassemor07

Bella89 skriver:

hej piger og andre på baby

jeg har brug for lidt meninger her.

sagen er den at jeg høre om min datter vil med ud og købe æg, altså det er en tur på små 5-10 min. kiosken ligger ikke andet en 3 blokke væk fra os, så det ville jo ikke tage lang tid at hente sådan en lille ting.

jeg har siden vi flyttet her til givet hende den mulighed for at komme med ned i kælderen eller blive oppe i lejligheden alene, og mange gange gider hun ikke med og det er self. ok fra vores kælder og op er der 4 sale. I starten vasket jeg tøj der nede, og det kunne godt tage omkring 5 min. måske mere før jeg kom tilbage igen og der har aldrig været noget

min datter er 4,4 år og er stor af sin alder

- men nu det her mor bliver lidt kylling for tør ikke rigtigt at lade hende være alene hjemme selvom det ikke tager længere tid en det.
Hun siger selv hun gerne vil være alene hjemme mens jeg går, og ikke gider med ned og hente æg, hun ved godt hvor langt der er og at turen ikke tager så lang tid. Hun vil hellere være hjemme og lege på sit værelse

hvad mener i ? skal jeg prøve og se om det går??
eller ville i vente til hun bliver ældre??

Det ville jeg ikke nu er jeg nok også blevet lidt af en kylling siden min søns ulykke men syndes hun er for lille endnu til af være alene hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Brams

nielsen80 skriver:

Jeg ville ikke gøre - synes 4,5 år er for tidligt at være alene hjemme uanset, hvor lang tid det er.

Jeg er fuldstændig enig, synes også det er alt for tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.