kan virkelig ikke beslutte mig for om jeg tør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
11 svar
20 synes godt om
1. april 2013

Bella89

hej piger og andre på baby

jeg har brug for lidt meninger her.

sagen er den at jeg høre om min datter vil med ud og købe æg, altså det er en tur på små 5-10 min. kiosken ligger ikke andet en 3 blokke væk fra os, så det ville jo ikke tage lang tid at hente sådan en lille ting.

jeg har siden vi flyttet her til givet hende den mulighed for at komme med ned i kælderen eller blive oppe i lejligheden alene, og mange gange gider hun ikke med og det er self. ok fra vores kælder og op er der 4 sale. I starten vasket jeg tøj der nede, og det kunne godt tage omkring 5 min. måske mere før jeg kom tilbage igen og der har aldrig været noget

min datter er 4,4 år og er stor af sin alder

- men nu det her mor bliver lidt kylling for tør ikke rigtigt at lade hende være alene hjemme selvom det ikke tager længere tid en det.
Hun siger selv hun gerne vil være alene hjemme mens jeg går, og ikke gider med ned og hente æg, hun ved godt hvor langt der er og at turen ikke tager så lang tid. Hun vil hellere være hjemme og lege på sit værelse

hvad mener i ? skal jeg prøve og se om det går??
eller ville i vente til hun bliver ældre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

nielsen80

Bella89 skriver:

sagen er den at jeg høre om min datter vil med ud og købe æg, altså det er en tur på små 5-10 min. kiosken ligger ikke andet en 3 blokke væk fra os, så det ville jo ikke tage lang tid at hente sådan en lille ting.

jeg har siden vi flyttet her til givet hende den mulighed for at komme med ned i kælderen eller blive oppe i lejligheden alene, og mange gange gider hun ikke med og det er self. ok fra vores kælder og op er der 4 sale. I starten vasket jeg tøj der nede, og det kunne godt tage omkring 5 min. måske mere før jeg kom tilbage igen og der har aldrig været noget

- men nu det her mor bliver lidt kylling for tør ikke rigtigt at lade hende være alene hjemme selvom det ikke tager længere tid en det.
Hun siger selv hun gerne vil være alene hjemme mens jeg går, og ikke gider med ned og hente æg, hun ved godt hvor langt der er og at turen ikke tager så lang tid. Hun vil hellere være hjemme og lege på sit værelse

Jeg ville ikke gøre - synes 4,5 år er for tidligt at være alene hjemme uanset, hvor lang tid det er.

Anmeld

1. april 2013

Bella89

nielsen80 skriver:

Jeg ville ikke gøre - synes 4,5 år er for tidligt at være alene hjemme uanset, hvor lang tid det er.

det ville jeg så godt kunne, bare det ikke er for længe.
- men det er tanken om at jeg skal væk fra vores hus jeg ikke kan lide og gå i kælderen har jeg det ok med.
( måske fordi men kunne høre hende, nogle gange lege med katten, i opgangen )
- jeg vasker dog ikke tøj i kælderen mere, da jeg har fået vaskemaskine oppe så nu det kun post jeg henter, og det er helt ok med hende.

Anmeld

1. april 2013

Laulund87

Det synes jeg hun er alt for lille til 

Anmeld

1. april 2013

Bella89

Laulund87 skriver:

Det synes jeg hun er alt for lille til 

hvor er det godt og høre hvad i mener jeg venter til hun bliver størrer så kan det også være mor ikke er sådan en kylling mere

Anmeld

1. april 2013

Ayasmor

Jeg ville ikke gøre det. Mere med tanke på om der skete dig noget på vejen og din datter jo så ville være alene hjemme meget længere end få min. Ville nogen vide, at din datter er alene hjemme så? En ting er lige at smutte ned efter posten, eller rende i kælderen i 2 min., hvor man fortsat er i bygningen, men en anden ting er at forlade "området" så at sige.

Anmeld

1. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Bella89 skriver:

Synes det er alt for tidligt, tror ikke engang jeg ville turde gå 4 sale ned i kælderen. så skulle der ihvertfald være babyalarm på. Du kan jo ikke hører hende hvis der sker noget. Ej ville ikke turde det.

Anmeld

1. april 2013

MorDk

Ville aldrig lade et så lille barn være alene hjemme....

Anmeld

1. april 2013

Lise

Jeg ville ikke kunne

Anmeld

8. april 2013

Signe32

Jeg ville heller ikke gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.