modesty skriver:
Det er det samme her (også halvandet). Min søn har stort set altid kun brugt sutten til trøst og søvn, men efter et nyligt udviklingsspring hvor han var limet til sutten, er der blevet virkelig svært at få den væk fra ham. Jeg kan også nogle gange aflede (dog ved hjælp af en bog), men jeg forstår din frustration. Jeg tænker at blive ved med at forsøge at tage den fra ham og på et tidspunkt kommer han igennem denne fase. Jeg er i hvert fald ikke klar til at tage mere drastiske midler i brug, men det kommer måske.
Jeg ønsker heller ikke at tage drastiske midler i brug, men blot bryde den dårlige vane. Især set i forhold til, at hun er bagud sprogligt, og så hjælper det jo ikke på den sproglige udvikling at rende rundt med sut i munden hele tiden. De kære børn
Men hun vil fx i starten stadig have lov at have den når hun er træt, har brug for tryghed og sådan. Det er mere sådan noget som i dga, hvor hun er i skønt humør, vi begge er hjemme og vi alle leger sammen. Så er der jo ingen grund til hun skal have en sut i munden, det er bare vane!
Det lykkedes dog at lokke den fra hende omkring 9.30. Hun blev enormt gal, men det lykkedes at aflede hende efter noget tid, og så gik hun uden sut i lidt over 2 timer indtil hun blev puttet her til middag kvart i 12.. Det synes jeg er flot af hende
Anmeld