Ja
Hun er 1½ og er bare ALT for afhængig af den skide sut
Det er kommet efter hun har haft adskillige sygdomsperioder i rap, hvor hun jo rent naturligt havde større behov for trøsten ved sutten. Og nu kan vi bare ikke få den fra hende igen! Jo, selvfølgelig kan vi rent fysisk tage den, men hun bliver FULDstændig hysterisk og ulykkelig, og vi kan gøre hvad vi vil: Trøste, distrahere, aflede, men intet får hende til at holde op med at skrige andet end sutten, hun kunne sagtens fortsætte med at skrige i flere timer, hvis vi ikke i sidste ende gav efter. Det er meget frustrerende for hun er langsomt sprogligt og så hjælper sutten jo ikke ligefrem! Drømmescenariet var at den blev brugt til trøst og søvn, men sådan fungerer det bare slet ikke! Hvordan får vi hende afvendt?
Det ENESTE der kan aflede hende er at sætte en tegnefilm på, men det er næste problem: Det synes jeg også hun er for afhængig af! Igen som følge af flere sygdomsperioder, hvor hun ikke har haft energi eller lyst til at lege og løbe rundt, og bare ville putte og se tegnefilm.. Også her gælder det, at ser hun det, så er hun HYSTERISK uden ende når vi slukker! Og synes jo hun skal have lov at se bare lidt i løbet af dagen, da det jo er hendes måde at koble af på.
Tænk jeg har fået et sutte og tegnefilmsafhængigt barn
Er vildt knust! Det havde jeg aldrig troet! Føler jeg har fejlet.. Hvordan stopper jeg det?
Anmeld