Men når jeg skriver kontrakten under må de vel egentlig ikke fyre mig under elevtiden?
Jeg er ung "kun" 24, men kæresten bliver 30 i år, og selvom han ikke "kan" blive for gammel har han alligevel et ønske om ikke at komme for langt over på den anden side af 30.
Hejsa,
Jeg synes bestemt ikke du skal stoppe behandlingen.
Det er jo ingen der ved hvornår det lykkes..
Dog vil jeg gerne lige pointere at det IKKE er ulovligt at fyre en gravid.. du er ikke hellig fordi du er gravid...
Man må bare ikke fyre en gravid FORDI hun er gravid.
Din 3 måneders prøvetid skal også "udstås" uanset om du er gravid eller ej. Der kan de også opsige kontrakten.
Efter de 3 måneder er det meget svært for dem at opsige kontrakten. Så der er du "sikret". Der skal være store samarbejdsvanskeligheder eller lignende før end den opsiges..
Du ka jo se tiden an og se hvad de siger til undersøgelsen.
Allerhelst synes jeg at med ærlighed kommer man længst.. så læg kortene på bordet. Der hvor jeg var elev var der mange elever som blev gravide under deres uddannelse.. og de fik bare forlænget uddannelsen.. ikke noget problem (jeg var lægesekretærelev)
De ved jo også at når de ansætter en med din alder.. så er der en vis risiko for at du bliver gravid på et tidspunkt 
Rigtig meget held og lykke med det hele...
D.
Anmeld