Hvor stort beløb til gave til børnefødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

Moma

Mette. skriver:

Det var en god ide, tak

jeg havde bare i tankerne Bl.a., at hækle legemad til hende også

købe et par poser perler med plader til, så det ender mellem 50-100 kr., kan man godt komme med hjemmelavede ting?

Jeg synes mellem 50-100 kr. Og så synes jeg det ville være dejligt med hjemmelavede ting. Dejligt at du vil bruge tid på det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Mette.

Moma skriver:

Jeg synes mellem 50-100 kr. Og så synes jeg det ville være dejligt med hjemmelavede ting. Dejligt at du vil bruge tid på det. 

Tak for svar. jeg har hvertfald besluttet gaven maks bliver til 100 kr.

Anmeld

1. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Max 50 kr. - alt andet synes jeg er overdrevet. Det skal bare være en lille symbolsk ting og børnene er fuldstændig ligeglade med om det har kostet 30 kr eller 200 kr. Det er fylder er, at få sine venner hjem til fødselsdag.

Anmeld

1. april 2013

Aabye

Mette. skriver:

Tak for svar - min umiddelbare tanke var egentligt også 50 kr., for synes ikke det skal være sådan de skal give hinanden store gaver. Tænker du det er ok at komme med hjemmelavede gaver i form af fx hæklet legemad og lignende?

Jeg ville ELSKE at mit barn fik hæklet legemad trods han er en dreng.... Elllllsker hjemmelavede gaver.. Så er der da lagt en tanke i det  

Anmeld

1. april 2013

Moma

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg ville ELSKE at mit barn fik hæklet legemad trods han er en dreng.... Elllllsker hjemmelavede gaver.. Så er der da lagt en tanke i det  

Enig! 

Anmeld

1. april 2013

dpb

Mette. skriver:

Hej piger.

vores datter er blevet inviteret til 3 års fødselsdag hos en pige fra hendes dagpleje. Fødselsdagen er privat, altså bliver holdt udenfor dagplejen og de bliver bare 4 piger.

Min datter og hende som har fødselsdag er meget gode veninde og er ret tætte i dagplejen, de ses dog ikke privat, endnu. Om lidt skal de starte i børnehave samme og jeg taler også lidt med pigens forældre privat.

Så hjælp, hvor stor en gave kommer man med? Vil ikke sætte nogen i forlegenhed ved at komme med en kæmpe ting, så er virkelig i tvivl.

Mette

umiddelbart tænker jeg 30-50kr som prisleje det er det vi giver for... også i den stores klasse (3.kl) er det ca. budgettet, der får de så oftest bare penge efterhånden, så de har mulighed for selv at købe noget større 

Syntes det er en super idé med hjemmelavet hæklet mad det syntes jeg er langt bedre end mange af de ting man kan købe.... også selv om vi talte ting til over 100,- Det er langt mere personligt med det hjemmelavede, til den aldersgruppe  

Qnuz

Anmeld

17. april 2013

Pige2009

Mette. skriver:

Tak for svar - min umiddelbare tanke var egentligt også 50 kr., for synes ikke det skal være sådan de skal give hinanden store gaver. Tænker du det er ok at komme med hjemmelavede gaver i form af fx hæklet legemad og lignende?

Ja, det ville jeg sige er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.