Anonym skriver:
Vi lægger hver mdr. 10800.- ind på budgetkonto - og når der så er ekstra, må vi putte lidt mere derind. Enten fra opsparing eller det som skulle have været på opsparingen. Nogle mdr. redder børnepengene os..
Er meget glad for at jeg må skrive til Jer privat, men tøs virkelig ikke - det har taget mig mere end 16 mdr. at lave denne tråd.. Kan være jeg får mod til det 
uha, søde du... for mig lyder den budgetkonto altså noget usammenhængende.. er ked af at sige det, men det er nu engang sådan jeg læser det du skriver
Hvilke poster har i kørende over budgetkonto?
Jeres opsparinger bliver der trukket til dem fra jeres budgetkonto eller fra en af jeres andre konti?
I har ca. 25.000 udbetalt men indbetaler "kun" de 10.800 på budgetten og bruger ca. 4.000 til mad... Hvordan fordeles de resterende lidt over 10.000,- ??
Hvilke ting er det du/I mener I mangler penge til, som gør at i føler jer nødsaget til at sælge ud af jeres ting?
Jeg vil rigtig gerne hjælpe, og jeg ville ikke drømme om at dømme dig/jer på nogen måde
Jeg ved selv hvor drænet for energi man kan blive når der er rod i økonomien, og det ikke hænger sammen alle mdr.
og jeg ved pr. faktum at ikke alle bankrådgivere er lige gode til at sætte sig ind i ens behov/situation... har selv mødt et par stykker desværre, men der ligger en længere historie bag...
Du er velkommen til at skrive når som helst, hvis du finder mod til det... 

kan evt. også sende et budgetskema (excelark) via mail, som vi har fået i forbindelse med mit studie... der er dog lidt delte meninger i klassen om hvorvidt det skema er godt eller ej, men jeg syntes det er godt til at danne et overblik over de poster man skal huske
Qnuz
Anmeld