Tja, begge løn er okay - synes bare det hele går til regninger (vi har regninger for 17000.- denne mdr. - billig mdr.)
Min mand lægger 10800.- til budget
Jeg lægger 6000.- til budget + de sidste 200.- (fra mine lommepenge)
Så lægger vi lidt til side - og så har vi lidt til os selv..
Men April er en billig mdr. - vi kan snilt komme op på 22-23000.- i regninger..
Når jeg læser et indlæg som dit, så bliver jeg nysgerrig
For sidder selv med en stram økonomi, men ved også at der er lys forude... pt. er vores indkomst nemlig ikke noget at råbe hurra for da jeg er på skolebænken og kæresten på kontanthjælp stadig, da han desværre sidder lidt fast i systemet efter en bilulykke for ca.5½år siden... så der venter vi på kommunen tager sig sammen og får ham afklaret så han kan finde fleks eller pension... vores økonomi er stram fordi vi købte hus efter to indkomster i sin tid, men skæbnen ville det anderledes
alligevel er det da ikke så slemt som at vi er nødt til at sælge ud af de ting vi har...
Anyway, så syntes jeg det lyder som om jeres budget er bygget op om at i betaler det beløb ind som der kommer regninger på hver mdr... er det korrekt forstået? for hvis det er sådan så vil jeg anbefale at I "deler" udgiften lidt ud på de enkelte mdr. og så indbetaler et fast beløb til jeres budgetkonto hver mdr
f.eks. skriver du at din mands fagforening er kvartalsafregnet så ville jeg tage de 1394*4=5576/12= ca. 465,- om mdr.
Det kan godt være lidt kludret at forklare, men hvis du føler for det er du mere end velkommen til at skrive personligt til mig 
Det er svært at råde uden lidt mere indsigt i indkomst og udgifter... og syntes det lyder lidt mystisk at banken siger det ser fornuftigt ud, hvis I står i en situation hvor I nogle mdr ikke har råd til at leve, medmindre i sælger ud af jeres ting... men håber da det hjalp at få lidt luft for frustrationerne 
Qnuz
Anmeld