Har du en opskrift på en lækker nudelsuppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

tarkoflen

tine1985 skriver:

Hehe Er glad for at i nyder godt af den, den er også virkelig god!!

Jeg mener faktisk at der ligger en opskrift på en nuddelsalat med oksekød på den blog hvor nuddelsuppen er. Den er ikke nær så god som suppen, men jeg tror den er rigtig god at bygge videre på, hvis du har mod på det Men det er faktisk den enste jeg har prøvet. Jeg fik engang en helt fantastisk nuddelsalat på en vietnamesisk restaurant i Berlin, og nu måler jeg bare alt op imod den. Lidt fjollet, men når jeg finder opskriften som slår den, skal jeg nok smide den herind

Jeg er bestemt ikke ked af at ændre på opskrifter, så må surfe lidt rundt, og se om jeg kan finde nogle forskellige og sammensætte min egen

Elsker at lave mad, så gør det gerne!

Hvad var der i den du fik i Berlin? Måske man kan prøve at lave den ud fra hukommelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

tine1985

tarkoflen skriver:

Jeg er bestemt ikke ked af at ændre på opskrifter, så må surfe lidt rundt, og se om jeg kan finde nogle forskellige og sammensætte min egen

Elsker at lave mad, så gør det gerne!

Hvad var der i den du fik i Berlin? Måske man kan prøve at lave den ud fra hukommelse?

Åh jamen kan faktisk ikke helt huske den. Det var selvfølgelig nudler, kylling, chili og koriander og så kan jeg huske sesamfrø. Men lagde egentlig ikke mærke til meget andet end at den smagte helt fantastisk Men det skal lige nævnes at jeg samme dag fandt ud af at jeg var gravid, og vi tog efter restauranten videre til en romantisk Jamie Cullum koncert, som min skønne mand havde foræret mig billetter til i fødselsdagsgave, så oplevelsen var måske også lidt farvet af stemningen  

Men del endelig hvis du får bikset noget godt sammen!

Anmeld

24. april 2013

tarkoflen

tine1985 skriver:

Åh jamen kan faktisk ikke helt huske den. Det var selvfølgelig nudler, kylling, chili og koriander og så kan jeg huske sesamfrø. Men lagde egentlig ikke mærke til meget andet end at den smagte helt fantastisk Men det skal lige nævnes at jeg samme dag fandt ud af at jeg var gravid, og vi tog efter restauranten videre til en romantisk Jamie Cullum koncert, som min skønne mand havde foræret mig billetter til i fødselsdagsgave, så oplevelsen var måske også lidt farvet af stemningen  

Men del endelig hvis du får bikset noget godt sammen!

Hi hi ja den samlede oplevelse kan have spillet ind

Jeg tror jeg prøver denne, bare med kylling..

http://www.newyorkerbyheart.com/2010/01/asiatisk-n udelsalat-a-la-newyorkerbyheart-med-sprode-laksekl atter-fra-spis-bedre-nr-210.html

Synes den ser lækker ud

Anmeld

24. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha fik en lækker nudelsalat den anden dag! Den er lavet med crunchy peanutbutter, sauasovs, lidt citron, frisk hakket tomat, pebberfrugt og kylling.

Du tager ca 4-5 spskpeanutbutter, blander sauasovs og citron i til det er lind, smager til med salt og pebber. Vildt nemt og lækkert. Vh stine

Anmeld

24. april 2013

tarkoflen

StineW79 skriver:

Uha fik en lækker nudelsalat den anden dag! Den er lavet med crunchy peanutbutter, sauasovs, lidt citron, frisk hakket tomat, pebberfrugt og kylling.

Du tager ca 4-5 spskpeanutbutter, blander sauasovs og citron i til det er lind, smager til med salt og pebber. Vildt nemt og lækkert. Vh stine

Det lyder også super lækkert tusind tak.

Anmeld

25. april 2013

tine1985

tarkoflen skriver:

Hi hi ja den samlede oplevelse kan have spillet ind

Jeg tror jeg prøver denne, bare med kylling..

http://www.newyorkerbyheart.com/2010/01/asiatisk-n udelsalat-a-la-newyorkerbyheart-med-sprode-laksekl atter-fra-spis-bedre-nr-210.html

Synes den ser lækker ud

God idé! Jeg har i hvertfald prøvet flere af hendes opskrifter med stor succes

Og du må endelig skrive, hvis den er god!

Anmeld

25. april 2013

tarkoflen

tine1985 skriver:

God idé! Jeg har i hvertfald prøvet flere af hendes opskrifter med stor succes

Og du må endelig skrive, hvis den er god!

Uhh den var altså et hit den salat den vil jeg gerne anbefale! Vi fik stegt kyllingebryst til, som jeg havde stegt med lidt soya og det fungerede også super godt, så mon ikke det også kan blive lækkert med oksekød, hvis det er det, du er mest til...

Hun har super gode opskrifter og denne var bestemt også en af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.