Har du en opskrift på en lækker nudelsuppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
16 svar
1 synes godt om
31. marts 2013

tarkoflen

Ja som overskriften siger, har du en opskrift på en lækker nudelsuppe? Fik sådan lyst til lækker nudelsuppe, men har aldrig prøvet at lave det selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

tine1985

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften siger, har du en opskrift på en lækker nudelsuppe? Fik sådan lyst til lækker nudelsuppe, men har aldrig prøvet at lave det selv

Hvis du er til vietnamesisk kan jeg klart anbefale denne 

http://emilysalomon.dk/2012/03/pho-ga/

Den er nok lidt svær at handle ind til i dag og kræver at du godt kan lige at bruge tid på madlavning Men til gengæld smager den helt fantastisk!! 

Anmeld

31. marts 2013

tarkoflen

tine1985 skriver:

Den er nok lidt svær at handle ind til i dag og kræver at du godt kan lige at bruge tid på madlavning Men til gengæld smager den helt fantastisk!! 

Mums den ser lækker ud! Vil rigtig gerne bruge lang tid på at lave mad, så det er ingen problem men nej det bliver nok ikke i dag! Vi er røget på take away og så må suppen blive i løbet af ugen

Tusind tak for opskriften, den skal helt sikkert prøves af!

Anmeld

31. marts 2013

tine1985

tarkoflen skriver:

Mums den ser lækker ud! Vil rigtig gerne bruge lang tid på at lave mad, så det er ingen problem men nej det bliver nok ikke i dag! Vi er røget på take away og så må suppen blive i løbet af ugen

Tusind tak for opskriften, den skal helt sikkert prøves af!

Det lyder som en meget fornuftig plan pøj pøj med den

Anmeld

31. marts 2013

tarkoflen

tine1985 skriver:

Det lyder som en meget fornuftig plan pøj pøj med den

Mange tak, glæder mig allerede

Anmeld

4. april 2013

tarkoflen

tine1985 skriver:

Så skal det prøves det bliver godt nok på en suppe jeg har kogt for noget tid siden og havde i fryseren, men så må jeg koge de op med krydderierne og håbe det går

Uhmm glæder mig allerede!

Anmeld

4. april 2013

tine1985

Blev den god?

Anmeld

5. april 2013

tarkoflen

tine1985 skriver:

Blev den god?

Den blev så lækker! Det skal vi helt sikkert lave igen og kæresten var også helt pjattet med den vi brugte dog thai basilikum i stedet for koriander, for det kan jeg ikke lide og så kunne jeg ikke finde ud af, hvor hun ville gøre af ingefæren, om det skulle koge sammen med suppen eller hvordan, og så glemte vi faktisk alt om det, men den var super lækker alligevel!

Så alt i alt et kæmpe hit, så tusind tak for god inspiration til vores aftensmad

Anmeld

24. april 2013

tarkoflen

tine1985 skriver:

Blev den god?

Mums nu har vi fået den lækre suppe igen du skulle vel ikke ligge inde med en god opskrift på nudelsalat, som du vil dele, har fået kogt for mange nudler og så tænkte jeg, at der måtte være en god opskrift på nudelsalat derude, og måske du kunne dele lige en der var lige så succesfuld som den her suppe

Anmeld

24. april 2013

tine1985

tarkoflen skriver:

Mums nu har vi fået den lækre suppe igen du skulle vel ikke ligge inde med en god opskrift på nudelsalat, som du vil dele, har fået kogt for mange nudler og så tænkte jeg, at der måtte være en god opskrift på nudelsalat derude, og måske du kunne dele lige en der var lige så succesfuld som den her suppe

Hehe Er glad for at i nyder godt af den, den er også virkelig god!!

Jeg mener faktisk at der ligger en opskrift på en nuddelsalat med oksekød på den blog hvor nuddelsuppen er. Den er ikke nær så god som suppen, men jeg tror den er rigtig god at bygge videre på, hvis du har mod på det Men det er faktisk den enste jeg har prøvet. Jeg fik engang en helt fantastisk nuddelsalat på en vietnamesisk restaurant i Berlin, og nu måler jeg bare alt op imod den. Lidt fjollet, men når jeg finder opskriften som slår den, skal jeg nok smide den herind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.