Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: jaaaa de kræver en del af tiden også tager det langtid
jaaaa de kræver en del af tiden også tager det langtid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tak Det er også det næste projekt, 1*1 m. i pang farver
Tak Det er også det næste projekt, 1*1 m. i pang farver
fed ide
Anonym skriver: Ja selvfølgelig, hver sin smag Ja men får det nok ikke gjort, har ikke mod til det
Ja selvfølgelig, hver sin smag Ja men får det nok ikke gjort, har ikke mod til det
Anonym skriver: Ja, kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om mit maleri
Ja, kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om mit maleri
Maja84 skriver: Min mor tog hoppet for nogle år siden, og startede i det små, og går rigtig godt, måske der ligger en lokal kunstforening du kan være medlem af, har været spændende for min mor givet inspiration og mødt andre kunstnere, måske det var noget for dig
Min mor tog hoppet for nogle år siden, og startede i det små, og går rigtig godt, måske der ligger en lokal kunstforening du kan være medlem af, har været spændende for min mor givet inspiration og mødt andre kunstnere, måske det var noget for dig
PT skriver: Det ligner et kirkemaleri og er ikke lige mig
Det ligner et kirkemaleri og er ikke lige mig
Wow, har du lavet det?
Hvordan? Med hvilken slags farve?
Det er dejligt, synes jeg. Meget grafisk.
Men leder også tankerne syd på, - måske til spanien. Kunne gulvet se sådan ud et sted i en gammel katedral..?
Du er da dygtig..
Frk. Himmelblå skriver: Wow, har du lavet det? Hvordan? Med hvilken slags farve? Det er dejligt, synes jeg. Meget grafisk. Men leder også tankerne syd på, - måske til spanien. Kunne gulvet se sådan ud et sted i en gammel katedral..? Du er da dygtig..
Det er SUPER FLOT! sådan et kunne jeg da godt tænke mig i stuen Minder mig om byen Rom..
Super flot lavet!
Sys det ku være en flot overflade til et sofabord... Men ikk til at hænge på væggen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128