Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja, kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om mit maleri
Ja, kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om mit maleri
Jeg synes at du er super duper dygtig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Men synes det er flot malet, og spændende teknikker du har brugt selvom det ikke er mig stilfærdiges kan det jo sagtens være et godt maleri som er flot lavetHar du overvejet at udstille
Men synes det er flot malet, og spændende teknikker du har brugt selvom det ikke er mig stilfærdiges kan det jo sagtens være et godt maleri som er flot lavetHar du overvejet at udstille
Lady Marion <3 skriver: Hold da op det jo snor lige så det nærmest ligner noget computer grafik .. Virkelig flot ville ikke passe ind til min stue , men hey en kunstner skal jo lave noget for enhver smag
Hold da op det jo snor lige så det nærmest ligner noget computer grafik .. Virkelig flot ville ikke passe ind til min stue , men hey en kunstner skal jo lave noget for enhver smag
B&J skriver: nåå okay troede du bare havde taget hårdt fat fra dag 1 af
nåå okay troede du bare havde taget hårdt fat fra dag 1 af
jeg synes det vildt flot.. er selv til mere klare farver men ellers ville jeg selv have lign. hængende
sommerbarn<3 skriver: Jeg synes at du er super duper dygtig
Det er flot men dog villle jeg også sige andre farver
Anonym skriver: Ville jeg også gerne have gjort, men har to børn, så tager det pludselig lidt længere tid
Ville jeg også gerne have gjort, men har to børn, så tager det pludselig lidt længere tid
jaaaa de kræver en del af tiden også tager det langtid
kbm1 skriver: jeg synes det vildt flot.. er selv til mere klare farver men ellers ville jeg selv have lign. hængende
PernilleogLouis skriver: Det er flot men dog villle jeg også sige andre farver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128