blokering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2013

StudPsyk

mortilelias:-) skriver:

Ku også godt bruge det da nogen her inde snager mit liv

Hvorfor så ikke i stedet have en anonym profil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

wamse

Hvis der var mulighed for at blokere, så ville debatter ikke give ret meget mening mere, for så ville der jo mangle svar rundt omkring i debatter for nogle ihvertfald

Men man kan jo vælge anonymisere sin profil i stedet for

Anmeld

31. marts 2013

nielsen80

Anonym skriver:

ja det jeg helt sikker på. for hver gang jeg skriver noget eller sådan som kommer hun med en træls kommentar eller siger alt muligt negativt. og det gider jeg ikk høre på mere..

Måske prøv at skrive en PB til hende? Måske der er en forklaring?

Kan huske en anden bruger havde en lign tråd, og det viste sig at personen der "snagede" faktisk bare til kom til at trykke på profil fra hendes telefon. Jeg kommer selv til det ret ofte faktisk, når jeg skriver fra telefonen med mine store pølsefinger

Uanset forklaring kunne det måske hjælpe med en PB...

Anmeld

31. marts 2013

Laulund87

Skjul ting på din profil via plusmedlemskab, det er jeg rigtig glad for Så kan ikke-venner ikke se hvad du skriver i tråde osv.

Folk skal endelig besøge min profil, men synes det er rart man kan se hvem der kigger forbi

Anmeld

31. marts 2013

Laulund87

Anonym skriver:

ja det jeg helt sikker på. for hver gang jeg skriver noget eller sådan som kommer hun med en træls kommentar eller siger alt muligt negativt. og det gider jeg ikk høre på mere..

Der var faktisk én herinde som jeg følte der var "efter" mig, hun skrev hårdt i mine tråde osv. Jeg skrev privat til hende for at høre om der var noget i det og det var der slet, slet ikke. Hun var rigtig ked af at jeg havde den opfattelse og vi er venner IRL den dag i dag

Måske det bare er en misforståelse

Anmeld

31. marts 2013

Sara.

Laulund87 skriver:

Skjul ting på din profil via plusmedlemskab, det er jeg rigtig glad for Så kan ikke-venner ikke se hvad du skriver i tråde osv.

Folk skal endelig besøge min profil, men synes det er rart man kan se hvem der kigger forbi

Jeg har aldrig hørt om den funktion før men altså kan du som plus profil svare i en tråd alle kan læse, hvor det så kun er dine venner der kan se dit svar?

Anmeld

31. marts 2013

Laulund87

Sara. skriver:

Jeg har aldrig hørt om den funktion før men altså kan du som plus profil svare i en tråd alle kan læse, hvor det så kun er dine venner der kan se dit svar?

Jeg mener når andre går ind på din profil kan du, som plusmedlem, skjule hvad du skriver i hvilke tråde. Det er ikke i selve debatterne jeg mener

Anmeld

31. marts 2013

Sara.

Laulund87 skriver:

Jeg mener når andre går ind på din profil kan du, som plusmedlem, skjule hvad du skriver i hvilke tråde. Det er ikke i selve debatterne jeg mener

Ahh okay smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.