blokering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
17 svar
10 synes godt om
31. marts 2013

Anonym trådstarter

hej

er der nogen som ved om man kan blokere en her inde på baby og hvordan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Louise H.

Anonym skriver:

hej

er der nogen som ved om man kan blokere en her inde på baby og hvordan

Det kan man ikke

Anmeld

31. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Det kan man vidst desværre ikke :-( Men ville have været en rar mulighed at kunne.

I stedet må du (så godt du kan) "ignorere" og undgå personen du gerne vil blokere

Anmeld

31. marts 2013

Laulund87

Wow kan man have brug for det, men nej det kan man ikke

Anmeld

31. marts 2013

Frk. Himmelblå

Laulund87 skriver:

Wow kan man have brug for det, men nej det kan man ikke

Det kan man vel godt, - fx hvis man ved, at ens svigermor har en profil eller lignende 

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

syns det lidt for dårligt.. da der en her inde som snager i alt jeg fortager mig

Anmeld

31. marts 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

syns det lidt for dårligt.. da der en her inde som snager i alt jeg fortager mig

Kan du så ikke købe plusprofil? Så kan du jo gøre sådan, at fx kun dem på din venneliste kan se dine debatter og sådan. Self. lidt surt at skulle betale for, men det er nok den eneste mulighed

Er du sikker på vedkommende "snager" og ikke bare synes du virker interessant/har nogle gode holdninger og derfor følger dig? 

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

ja det jeg helt sikker på. for hver gang jeg skriver noget eller sådan som kommer hun med en træls kommentar eller siger alt muligt negativt. og det gider jeg ikk høre på mere..

Anmeld

31. marts 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

ja det jeg helt sikker på. for hver gang jeg skriver noget eller sådan som kommer hun med en træls kommentar eller siger alt muligt negativt. og det gider jeg ikk høre på mere..

Husk at citere folk når du svarer, ellers ser man ikke dit svar. Nå, men det lyder da også irriterende. Kan du ikke undlade at svare hende, når hun kommer med en bemærkning? Så holder det nok op med at være sjovt på et tidspunkt

Anmeld

31. marts 2013

Christina :-)

Ku også godt bruge det da nogen her inde snager mit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.