Hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2013

Tranebaer

Anonym skriver:

Jeg har ALDRIG forbudt ham at drikke øl!! Han har sagt til mig at han har alkoholfri år, pga. at han ikke kan styre det og for at vise mig at jeg kan stole på ham. Jeg har overhovedet ikke noget imod at han tager i byen og hygger sig med hans kammerater, så længe at han er ærlig omkring det (og det har jeg gjort klar for ham flere gange) - og det er han jo tydeligvis ikke!! Så hvis jeg er strang, så er det sgu hans egen skyld!!
Hvad er meningen så med at han heller ikke svare hans bror, som havde skrevet et par beskeder til ham for at få aftalt færdig med idag?! Hvorfor ikke komme hjem og sove, og hvorfor slukke mobilen? At gøre de ting gør absolut ingenting bedre, men kun værre!
Jeg synes på ingen måde at jeg er unfair, hvis han bare er ærlig overfor mig, så bliver jeg ikke sur. Og det ved han!!

Det havde du jo ikke skrevet i det første indlæg Så forstår jeg dig meget bedre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Altså måske hun reagere sådan fordi hun netop ved hvad der sker når han går på druk??
Det at han endnu ikke er kommet hjem endnu gør jo at hun med rette blir bekymret når han går på druk... Og jo egentlig et det jo fint nok at man tager på druk... Men så sig det dog istedet for at fyre en løgn af.... Det gør jo ikke tilliden bedre...

Tak!! Det er præcis sådan det er. Jeg har sagt til ham flere gange at hvis han vil i byen, kan han bare sige det, så jeg ved det. Jeg går selv i byen sommetider med min veninde, og selvfølgelig skal han have lov til det samme, hvis det er det han vil. Jeg vil bare ikke finde mig i at han lyver!
At han stadig ikke er dukket op, eller givet lyd fra sig, har jeg taget den beslutning, at denne her gang finder jeg med ikke i det mere!! Han er tydeligvis ligeglad, når han gør det samme igen og igen. Og jeg kan ikke mere. Det går jo også udover vores søn.

Anmeld

31. marts 2013

Tranebaer

Anonym skriver:

Tak!! Det er præcis sådan det er. Jeg har sagt til ham flere gange at hvis han vil i byen, kan han bare sige det, så jeg ved det. Jeg går selv i byen sommetider med min veninde, og selvfølgelig skal han have lov til det samme, hvis det er det han vil. Jeg vil bare ikke finde mig i at han lyver!
At han stadig ikke er dukket op, eller givet lyd fra sig, har jeg taget den beslutning, at denne her gang finder jeg med ikke i det mere!! Han er tydeligvis ligeglad, når han gør det samme igen og igen. Og jeg kan ikke mere. Det går jo også udover vores søn.

Se bort fra mine tidligere indlæg - I dit første virkede det bare sådan "så så jeg at han drak øl, så jeg skrev straks" - og det er jo tydeligvis ikke sådan det er.

Måske er det på tide at droppe ham. Selvfølgelig skal man kæmpe for det, når der er et barn indblandet, men dit humør lige nu går jo som du siger også ud over din søn. Hvis ikke du vil droppe ham, så skal I vist have en lang, alvorlig snak om hans opførsel - og han skal vide at det er sidste gang han opfører sig sådan her. Det gør man bare ikke over for en man er i et forhold med og som man har et barn med. 

Anmeld

31. marts 2013

sandramor

Anonym skriver:

Lige præcis! Han skal bestemt ikke lyve om det!!! Det gør jo det hele mere jaah "skummelt"....
Jeg havde selv en kæreste der gjorde det stunt som din gør... Også op til flere gange og løj om det gang på gang og for hver gang han løj mistede jeg mere og mere for ham!!
Så jeg valgte til sidst at sige nu stopper festen sku!!! Nu skal du ikke træde på mig længere og lyve for mig længere! Og sys det er stærkt hvis du gør det samme... Ved det er frygtelig svært men som du selv siger... Det går også ud over jeres søn at du går og er trist og ked og det går også ud over dig!! Det tyder ikke på han respektere dig og forstår hvad det vil sige at være ærlig omkring de ting man foretager sig.... Og det kan du ikke lære ham det skal han selv kunne finde ud af...... Og det kan han vidst ikke!!

Anmeld

31. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Sagen er den, at min søn på 2 år og jeg skulle hjem til mine forældre i går for at spise og sove, min kæreste (søn's far) havde aftalt i nogle dage at han skulle hjem til en kammerat og spille PlayStation. Vi tager hjem til mine forældre ved 14 tiden, og jeg tjekker så facebook omkring halv 5 og der har hans kammerat lagt et billede op af 3 fadøl hvor han er tagget. Jeg skriver så til min kæreste om det ikke var meningen at de skulle spille ps, han svare hertil at han drikker kun cola, hans kammerat og et par andre fyre skulle bare lige have en fyraftens øl, fair nok, tænker jeg. Men da jeg så kigger igen omkring halv 8 - 8, er der lagt 3 mere billeder denne gang af helflasker. Jeg skriver så til ham, at han skal huske at vi har en aftale næste dag (altså idag) med hans bror og hans kæreste om at børnene skal lege sammen + aftensmad, og jeg spørger samme tid om han har fået aftalt et tidspunkt med hans bror. Har svare han bare, "ja, han vrøvler bare". Siden har jeg ikke hørt fra ham. Han svarede hverken på mine sms'er eller opkald igår, eller på hans bror's (jeg skrev nemlig til ham for at høre hvad de havde fundet ud af, da min kæreste jo ikke svarede). Min søn og jeg kom hjem ved 10 tiden idag, og der var han her ikke, og han har heller ikke sovet herhjemme kan jeg se. Har prøvet igen at sms'e og ringe, men hans mobil er nu slukket!

Han har gjort det før, hvor han siger til mig at de skal en ting og så er de i byen i stedet for, hvor han ikke svare mig, og sommetider slukker hans mobil. Det skal lige siges at han i juni sidste år, var mig utro, hvor han havde gjort præcis det samme, hvor han kom hjem om morgenen kl. 9.
Han har dog aldrig været væk uden at give lyd til at sent næste dag.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, er fuldstændig lost. Er irriteret og sur, og det kan min søn jo mærke. Jeg skrev til min kæreste's kammerat i nat, og de var sammen, og om min kæreste var okay (kan jo ikke lade være med at blive lidt nervøs når jeg ikke kan få fat på ham. Han kan nemlig ikke holde til at drikke med de andre gør, men han gør det alligevel), kan se at kammeraten har læst beskeden, men han har ikke svaret på den.

Hvad skal jeg gøre? Er ved at gå ud af min gode skind!!

Jeg plejer normalt at være rimelig large med den her slags ting. Synes at vi hver især skal have vores frihed og at der skal være plads til fejltrin. Men det dér, det er altså bare slet ikke i orden. Hvis nu han godt kunne klare at drikke sig fuld og have familiehygge dagen efter, fair nok - men det kan han jo tydeligvis ikke. Nej, det er bare ikke okay. Specielt ikke når han har været dig utro i en lignende situation.

Selvom jeg normalt er imod den slags tiltag, så synes jeg faktisk i det her tilfælde at det ville være helt fair at pakke en taske, sætte den ud på gangen og sige at han kan komme tilbage når han har lært at tage ansvar for sit og sin families liv.

Anmeld

1. april 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Har du hørt fra ham?.. Og hvad var hans gode forklaring på, at han ikke havde givet lyd fra sig??? Håber du er okay...

Anmeld

1. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Ønsker bare ikke at blande min forældre ind i det her. Det er min lejlighed vi bor i, så har overvejet om jeg skal pakke en taske til ham, og stille ud foran døren?! Er bange for at han igen har fundet en tøs i byen som han er taget hjem med, og har været mig utro igen.

Det tror jeg faktisk jeg havde gjort hvis jeg var dig!

Anmeld

1. april 2013

lycly

Altså i mim verden kan og bør man ikke have et forhold hvor man ikke kan stole på hinanden. Hvis ens kæreste siger at han er et sted, så skal han sgu også være der. Alt andet kan man da ikke bruge til noget. Og hvis han oven i købet har været dig utro så burde han, igen i mim verden, bruge resten af sit liv på at bevise overfor dig at du kan stole på ham. Og det gør man ikke ved at lave sådan et nummer der.

I øvrigt, så bør han altid være til at få fat på når han er far, tænk hvis det var sket jeres søn noget igår aftes og du ikke har kunne få fat i ham. Det duer jo ikke :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.