Sagen er den, at min søn på 2 år og jeg skulle hjem til mine forældre i går for at spise og sove, min kæreste (søn's far) havde aftalt i nogle dage at han skulle hjem til en kammerat og spille PlayStation. Vi tager hjem til mine forældre ved 14 tiden, og jeg tjekker så facebook omkring halv 5 og der har hans kammerat lagt et billede op af 3 fadøl hvor han er tagget. Jeg skriver så til min kæreste om det ikke var meningen at de skulle spille ps, han svare hertil at han drikker kun cola, hans kammerat og et par andre fyre skulle bare lige have en fyraftens øl, fair nok, tænker jeg. Men da jeg så kigger igen omkring halv 8 - 8, er der lagt 3 mere billeder denne gang af helflasker. Jeg skriver så til ham, at han skal huske at vi har en aftale næste dag (altså idag) med hans bror og hans kæreste om at børnene skal lege sammen + aftensmad, og jeg spørger samme tid om han har fået aftalt et tidspunkt med hans bror. Har svare han bare, "ja, han vrøvler bare". Siden har jeg ikke hørt fra ham. Han svarede hverken på mine sms'er eller opkald igår, eller på hans bror's (jeg skrev nemlig til ham for at høre hvad de havde fundet ud af, da min kæreste jo ikke svarede). Min søn og jeg kom hjem ved 10 tiden idag, og der var han her ikke, og han har heller ikke sovet herhjemme kan jeg se. Har prøvet igen at sms'e og ringe, men hans mobil er nu slukket!
Han har gjort det før, hvor han siger til mig at de skal en ting og så er de i byen i stedet for, hvor han ikke svare mig, og sommetider slukker hans mobil. Det skal lige siges at han i juni sidste år, var mig utro, hvor han havde gjort præcis det samme, hvor han kom hjem om morgenen kl. 9.
Han har dog aldrig været væk uden at give lyd til at sent næste dag.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, er fuldstændig lost. Er irriteret og sur, og det kan min søn jo mærke. Jeg skrev til min kæreste's kammerat i nat, og de var sammen, og om min kæreste var okay (kan jo ikke lade være med at blive lidt nervøs når jeg ikke kan få fat på ham. Han kan nemlig ikke holde til at drikke med de andre gør, men han gør det alligevel), kan se at kammeraten har læst beskeden, men han har ikke svaret på den.
Hvad skal jeg gøre? Er ved at gå ud af min gode skind!!
Anmeld