Yurie skriver:
Hej
Blev lige inspireret af den anden tråd jeg skriver i, om at dykke ned i familiens fortid, efter at blive bedt om at glemme det.
Så ville jeg da bare se hvad folks mening er..
Hvis du fandt ud af der var en hemmelighed i familien, men du blev bedt om at lade det ligge, ville du gøre det eller ville du gå bag deres ryg?
(Som et uægte barn feks)
Jeg ville respektere ønskerne og lade det ligge.... Jeg har for et par år siden fået oplyst at jeg har en onkel et eller andet sted i verden - min mormor og morfar fik et ekstra barn, som de ikke havde kontakt med da de var i live. De ønskede ikke at få kontakt - da de døde for 5 år siden fik min mor og moster et navn med hjælp fra skifteretten. Broderen var død, men havde fået en datter, som ikke ønsker kontakt med dem.
Min moster gik videre i sin slægtsforskning om min morfar og har indtil videre fundet 8 søskende til min morfar, 1 af dem døde som spæd. De søskende har der ikke været kontakt til og hvad der videre skal ske, ved jeg ikke. Han var opvokset på et børnehjem og havde ikke kontakt til sine søskende.
På en måde syntes jeg det er spændende info at få så meget viden om min morfar, men på den anden side, så ved jeg ikke hvad jeg ville gøre, hvis jeg var på den anden side og blev spurgt om jeg ville have kontakt med noget familie jeg ikke kender 
Anmeld