Kugledyne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2013

Bella89

Faith skriver:

Ja de kan fåes med foer i så de også er varme. De er vildt smarte! Men de koster spidsen af en jetjager hvis man selv skal ud og investere i en, så jeg er ved at undersøge om jeg evt kan leje en

det lyder rigtigt smart og lækkert

kunne jeg forstille mig at de gjorde, så er det a godt man kan leje eller låne en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

MissMaria

Faith skriver:

Ok. Vil prøve at ringe til kommunen og høre om jeg kan låne en til min søn. Tak for svar

Vi fik gennem vores SP numret til en Ergoterapeut, som står for hjælpemidler i kommunen..

Anmeld

31. marts 2013

Hønsemor

Faith skriver:

Tak for svar

Må jeg spørge hvorfor i bruger kugledyne, og om den har effekt?

Jamen vi bruger den egentligt da vores søn har et meget stort tryghedsbehov og har meget svært ved at finde ro til nat (når han endelig sover, så sover han) så den hjælper ham med at finde den tryghed han har behov for da den holder ham nede (vægten gør at han mærker hele sin krop) ellers skal vi sidde med ham i armene (han er 2 år)

Den har den ønskede effekt og har gjort rigtig meget godt for både ham og os, da putningen nu er hyggelig og nem

Anmeld

1. april 2013

Faith

Hønsemor skriver:

Jamen vi bruger den egentligt da vores søn har et meget stort tryghedsbehov og har meget svært ved at finde ro til nat (når han endelig sover, så sover han) så den hjælper ham med at finde den tryghed han har behov for da den holder ham nede (vægten gør at han mærker hele sin krop) ellers skal vi sidde med ham i armene (han er 2 år)

Den har den ønskede effekt og har gjort rigtig meget godt for både ham og os, da putningen nu er hyggelig og nem

Min søn på 10 måneder sover ekstremt uroligt og er svær at putte. Han kan simpelthen ikke finde ro. Hele hans krop er i vigør og han spjætter og okser rundt i sengen. Jeg plejer at lægge dynen over ham og så fysisk holde hans arme og ben fast, og det hjælper en lille smule. Men han er stærk som en okse og formår stadig at spjætte. Er helt sikker på at en kugledyne vil kunne hjælpe!

Er din søns dyne med små eller store kugler?

Tak fordi du gider svare på mine spørgsmål

Anmeld

1. april 2013

bøllen

Faith skriver:

Nogen der har brugt kugledyne til jeres børn?

Hvor købte/lånte/lejede i den, og hvad kostede den?

Vi lånte en kugledyne igennem fys på sygehuset , men den kunne knægten ikke bruge. Så nu har vi en kædedyne lånt igennem hjælpe middel centralen 

Anmeld

1. april 2013

Faith

bøllen skriver:

Vi lånte en kugledyne igennem fys på sygehuset , men den kunne knægten ikke bruge. Så nu har vi en kædedyne lånt igennem hjælpe middel centralen 

Har godt hørt om kædedynen, men hvad er forskellen helt præcist?

Anmeld

1. april 2013

bøllen

Faith skriver:

Har godt hørt om kædedynen, men hvad er forskellen helt præcist?

Den synlige forskel er at kugledynen består af store kugler, og kædedynen af kæder. Som jeg har forstået har de samme virkning , hvad forskel der ellers er må jeg være svar skyldig 

Anmeld

1. april 2013

MyLove E

bøllen skriver:

Den synlige forskel er at kugledynen består af store kugler, og kædedynen af kæder. Som jeg har forstået har de samme virkning , hvad forskel der ellers er må jeg være svar skyldig 

De skulle ha samme effekt. Jeg har snak med kommunen om at jeg selv skal ha en. Da jeg godt kan drømme meget og derfor sover skidt. Jeg har prøvet den engang. Den larmer med når man drejer lidt på sig. Hende på kommunen forslog jeg skulle ha kæde dynen. Da den larmer mindre.
Larmen vil ikke genere mig, men min man helt vildt...

Til ts hjælpemidle centralen:-)

Anmeld

1. april 2013

Hønsemor

Faith skriver:

Min søn på 10 måneder sover ekstremt uroligt og er svær at putte. Han kan simpelthen ikke finde ro. Hele hans krop er i vigør og han spjætter og okser rundt i sengen. Jeg plejer at lægge dynen over ham og så fysisk holde hans arme og ben fast, og det hjælper en lille smule. Men han er stærk som en okse og formår stadig at spjætte. Er helt sikker på at en kugledyne vil kunne hjælpe!

Er din søns dyne med små eller store kugler?

Tak fordi du gider svare på mine spørgsmål

Den er med små kugler

Anmeld

1. april 2013

bøllen

Tauf skriver:

De skulle ha samme effekt. Jeg har snak med kommunen om at jeg selv skal ha en. Da jeg godt kan drømme meget og derfor sover skidt. Jeg har prøvet den engang. Den larmer med når man drejer lidt på sig. Hende på kommunen forslog jeg skulle ha kæde dynen. Da den larmer mindre.
Larmen vil ikke genere mig, men min man helt vildt...

Til ts hjælpemidle centralen:-)

Ja ved godt de har samme effekt :-)

men ved ikke hvad forskel der ellers skulle være . Vi er ihvertilfald glade for kædedynen . Den anden blev aldrig brugt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.