Kugledyne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
22 svar
7 synes godt om
30. marts 2013

Faith

Nogen der har brugt kugledyne til jeres børn?

Hvor købte/lånte/lejede i den, og hvad kostede den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

MissMaria

Faith skriver:

Nogen der har brugt kugledyne til jeres børn?

Hvor købte/lånte/lejede i den, og hvad kostede den?

Vi har både en kugle og en kædedyne til vores dreng - vi har lånt dem gemmen kommunen...

Anmeld

30. marts 2013

Hønsemor

Vi bruger en til vores den store dreng og vi har fået lov at låne en fra vores lokale sundhedshus

Jeg har dog søgt lidt rundt omkring på nettet og så vidt jeg husker koster de små 4000 kr, men det kommer an på længden og vægten af dynen..

Anmeld

30. marts 2013

Faith

MissMaria skriver:

Vi har både en kugle og en kædedyne til vores dreng - vi har lånt dem gemmen kommunen...

Ok. Vil prøve at ringe til kommunen og høre om jeg kan låne en til min søn. Tak for svar

Anmeld

30. marts 2013

Faith

Hønsemor skriver:

Vi bruger en til vores den store dreng og vi har fået lov at låne en fra vores lokale sundhedshus

Jeg har dog søgt lidt rundt omkring på nettet og så vidt jeg husker koster de små 4000 kr, men det kommer an på længden og vægten af dynen..

Tak for svar

Må jeg spørge hvorfor i bruger kugledyne, og om den har effekt?

Anmeld

30. marts 2013

Bella89

hvad er det for en dyne og hvad gør den

Anmeld

30. marts 2013

Faith

Bella89 skriver:

hvad er det for en dyne og hvad gør den

Det er en speciel dyne med store eller små plastikkugler indeni. Den er rigtig go til sensitive børn, børn med ADHD, neurologiske lidelser osv. Min dreng er sensitiv og meget motorisk urolig især om natten. Det gør at han får meget få timer sammenlagt søvn hver nat. Tror en kugledyne vil kunne hjælpe på hans uro.

Anmeld

30. marts 2013

Bella89

Faith skriver:

Det er en speciel dyne med store eller små plastikkugler indeni. Den er rigtig go til sensitive børn, børn med ADHD, neurologiske lidelser osv. Min dreng er sensitiv og meget motorisk urolig især om natten. Det gør at han får meget få timer sammenlagt søvn hver nat. Tror en kugledyne vil kunne hjælpe på hans uro.

der kan man bare se så blev der fyldt mere viden i
men er den så også varm

jeg håber den hjælper så han kan få en rigtig god nats søvn

Anmeld

30. marts 2013

Bella89

Bella89 skriver:

men er den så også varm

- mener det lyder bare lidt koldt med sådanne kuler kunne forstille mig den er god at ligge med, når den falder tungt på en

Anmeld

30. marts 2013

Faith

Bella89 skriver:

men er den så også varm

Ja de kan fåes med foer i så de også er varme. De er vildt smarte! Men de koster spidsen af en jetjager hvis man selv skal ud og investere i en, så jeg er ved at undersøge om jeg evt kan leje en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.