Kay skriver:
Elna er nu 7 ½ måned... manden og jeg er ikke nået der til at vi har brugt andet form for prevention end stå af i roskilde metoden...
mest fordi, jeg ik skal på p piller igen, da jeg pga. min pco ik kan tabe mig når jeg er på p piller... og vil egentlig gerne havde en til inden for de næste par år... så spiral funger ik... og når ja... det tog så lige over 1 år at blive gravid første gang så "der sker nok ik noget"
og ja den sidste tid er vi ik stået af i roskilde... men kørt hele vejen...
min veninde er så blevet gravid... med deres første... og det kan godt være derfor at jeg går og tænker og føler sjovt...
jeg bliver ved at omtale elna i flertal... selvom hun jo kun er et barn bliver jeg ved at sige vores børn... jeg kan ik klare lugten af rejer og rådt kød (lige som i starten af min sidste graviditet... og har det sådan lidt sjovt...
har endnu ik fået min mens efter graviditeten... men jeg har jo også pco så....
og så sidder jeg hjemme ved mine forældre... nu og tænker... kunne jeg mon være gravid igen? hmmmm... måske... tænker jeg måske skulle tage en test når jeg kommer hjem 
Tror nu nok jeg ville tage test så snart jeg fik muligheden 
Det tog 2 år og 3 måneder for os første gang. Anden gang havde vi et 'uheld'. Jeg skulle have været startet på p-piller, men vores lægehus holdt lukket så kunne ikke få fornyet min recept, så jeg måtte jo vente en cyklus mere. Så hyggede vi lidt, omkring ÆL. Vidste da godt at det var der omkring jeg havde ÆL, men der kunne vel ikke ske noget når nu det tog så lang tid første gang.
YEAH RIGHT!!!! Nu har vi to skønne børn med 13 måneder imellem 
Anmeld