går og overvejer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.144 visninger
43 svar
22 synes godt om
30. marts 2013

Kay

Elna er nu 7 ½ måned... manden og jeg er ikke nået der til at vi har brugt andet form for prevention end stå af i roskilde metoden...

mest fordi, jeg ik skal på p piller igen, da jeg pga. min pco ik kan tabe mig når jeg er på p piller... og vil egentlig gerne havde en til inden for de næste par år... så spiral funger ik... og når ja... det tog så lige over 1 år at blive gravid første gang så "der sker nok ik noget"

og ja den sidste tid er vi ik stået af i roskilde... men kørt hele vejen...

min veninde er så blevet gravid... med deres første... og det kan godt være derfor at jeg går og tænker og føler sjovt...

jeg bliver ved at omtale elna i flertal... selvom hun jo kun er et barn bliver jeg ved at sige vores børn... jeg kan ik klare lugten af rejer og rådt kød (lige som i starten af min sidste graviditet... og har det sådan lidt sjovt...

har endnu ik fået min mens efter graviditeten... men jeg har jo også pco så....

og så sidder jeg hjemme ved mine forældre... nu og tænker... kunne jeg mon være gravid igen? hmmmm... måske... tænker jeg måske skulle tage en test når jeg kommer hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

lycly

Synes da bestemt du skal tage en test, det er den eneste måde at finde ud af det på

Anmeld

30. marts 2013

Troldemommi

Kay skriver:

Elna er nu 7 ½ måned... manden og jeg er ikke nået der til at vi har brugt andet form for prevention end stå af i roskilde metoden...

mest fordi, jeg ik skal på p piller igen, da jeg pga. min pco ik kan tabe mig når jeg er på p piller... og vil egentlig gerne havde en til inden for de næste par år... så spiral funger ik... og når ja... det tog så lige over 1 år at blive gravid første gang så "der sker nok ik noget"

og ja den sidste tid er vi ik stået af i roskilde... men kørt hele vejen...

min veninde er så blevet gravid... med deres første... og det kan godt være derfor at jeg går og tænker og føler sjovt...

jeg bliver ved at omtale elna i flertal... selvom hun jo kun er et barn bliver jeg ved at sige vores børn... jeg kan ik klare lugten af rejer og rådt kød (lige som i starten af min sidste graviditet... og har det sådan lidt sjovt...

har endnu ik fået min mens efter graviditeten... men jeg har jo også pco så....

og så sidder jeg hjemme ved mine forældre... nu og tænker... kunne jeg mon være gravid igen? hmmmm... måske... tænker jeg måske skulle tage en test når jeg kommer hjem

skal vi krydse fingre for en positiv test 

Monica

Anmeld

30. marts 2013

Kay

LuLy skriver:

Synes da bestemt du skal tage en test, det er den eneste måde at finde ud af det på

ja... men tror nu bare det er ønsketænkning

Anmeld

30. marts 2013

Kay

Monica P skriver:

skal vi krydse fingre for en positiv test 

Monica

ja det ved jeg sgu ik helt....

ville være glad hvis den er posetiv... selvom det ikke kommer belejligt...

skal ind til forundersøgelse for en operation som så vil blive udskudt til endt amning igen...

får meg garanti bækkenløsning igen... så det ville være smartere at vente til elna selv kan kravle op på puslebordet....

og vi bor på 54 kvm. og venter på noget større at bo i...

men i mit hjerte er en baby altid velkommen

Anmeld

30. marts 2013

Joan ( Smallie )

Vil sige dig så meget at det tog os 1½ år med den første og vi tænkte lidt lige som dig at vi begynder lidt i god tid og jo jo sørme og ikke min datter er lavet i andet hug så nu har ejg 2 børn med 19 måneder mellem.

Den kan altså nemt være det og de siger jo også det er nemmer at blive gravid når man har været det.

finger for den er der. Og hvis den er så tillykke med det.

Anmeld

30. marts 2013

Kay

Joan ( Smallie ) skriver:

Vil sige dig så meget at det tog os 1½ år med den første og vi tænkte lidt lige som dig at vi begynder lidt i god tid og jo jo sørme og ikke min datter er lavet i andet hug så nu har ejg 2 børn med 19 måneder mellem.

Den kan altså nemt være det og de siger jo også det er nemmer at blive gravid når man har været det.

finger for den er der. Og hvis den er så tillykke med det.

jaaa... nu må vi se

Anmeld

30. marts 2013

lycly

Kay skriver:

ja... men tror nu bare det er ønsketænkning

Ja, det kan jo sagtens være at det bare er indbildsk

Anmeld

30. marts 2013

Kay

LuLy skriver:

Ja, det kan jo sagtens være at det bare er indbildsk

ja...

Anmeld

30. marts 2013

AnnaK89

Uhh det ville være så fint for elna med en lillesøster/bror

Håber (i smug) at du er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.